کسب 1 طلا ، 2 نقره و 1 برنز در جودو قهرمانی جوانان آسیا

نمایندگان جودو ایران در روز پایانی رقابت‌های جودو جوانان آسیا موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز شدند
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده سنی جوانان با حضور 114 جودوکار در گروه مردان و 78 ورزشکار در گروه بانوان از 23 کشور از که از روز گذشته به میزبانی چین تایپه آغاز شده است. امروز(سه‌شنبه) روز دوم و پایانی مسابقات با برگزاری مبارزات اوزان 81-، 90-، 100-، 100+ کیلوگرم در بخش مردان و اوزان 63-، 70-، 78-، 78=+ کیلوگرم در گروه بانوان پیگیری شد و نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و دو مدال نقره دست یافتند.

علی پرهیزگار در وزن 100- کیلوگرم در دیدار پایانی به مصاف نظریف از تاجیکستان رفت و با پیروزی مقابل حریف خود به مدال طلا دست یافت.

نماینده کشورمان برای حضور در دیدار نهایی، پس از استراحت در دور نخست، ابتدا نماینده کره جنوبی را در 47 ثانیه ایپوتن کرد. او در نیمه نهایی نیز از سد نماینده ژاپن گذشت و فینالیست شد.

در دیدار پایانی وزن 81- کیلوگرم، امین کامیابی در دیدار نهایی مقابل هیروتورا از ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.

پس از استراحت در دور نخست، کونال سجوال از هند را در 44 ثانیه ایپون کند و به نیمه نهایی راه یابد. کامیابی در این مرحله ریهاری ایکی استرالیایی را با شکست بدرقه کرد و به دیدار نهایی راه یافت.

در وزن 90- کیلوگرم، قاسم باغچقی که با یک پیروزی می‌توانست مدال نقره خود را قطعی کند، پس از برتری مقابل هایاتو ناگاشیما از ژاپن به مدال برنز رسید.

اما رزین شاهباز نماینده وزن 100+ کیلوگرم کشورمان نیز در اولین دور با چن چون چیا از چین تایپه مسابقه داد و او را در یک دقیقه و 28 ثانیه مغلوب کرد. او در مرحله نیمه نهایی مغلوب نماینده مغولستان شد.

همچنین در بانوان، مریم بربط نماینده وزن 70 کیلوگرم در دیدار نهایی مقابل ناری نوا از قزاقستان مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.

بربط برای حضور در دیدار نهایی، پس از استراحت در دور نخست ریتو از هند را ضربه فنی کرد. این بانوی شایسته ایران در دیدار نیمه‌ نهایی نیز لینگ لیو لی از چین تایپه را ضربه فنی کرد و فینالیست شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها