مدیر تیم نود ارومیه: هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد ما از آن تبعیت می‌کنیم

مدیر تیم نود ارومیه تیم‌هایی مثل نود ارومیه که بخش خصوصی هستند هزینه‌های سنگینی را در این روزها متحمل شده‌اند
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

یحیی بهاری مدیرعامل تیم نود ارومیه در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست"  شبکه ورزش درباره نظر این باشگاه در مورد ادامه لیگ یک گفت: ما نمی‌خواهیم در مورد سلامت جامعه شعار بدهیم چون مسئولین امر از ما بهتر می‌دانند چه تصمیمی بگیرند ولی نگاه ما باید بیشتر فوتبالی باشد.

این مدیرعامل با اشاره به اینکه تیم‌هایی مثل نود ارومیه که بخش خصوصی هستند هزینه‌های سنگینی را در این روزها متحمل شده‌اند، عنوان کرد: اگر بخواهیم به این راحتی تصمیم بگیریم بازی‌ها را لغو کنیم کمی جای فکر دارد. هر تیمی منافع تیمی خود را در نظر می‌گیرد. شاید خنده‌دار بود تیمی که در رتبه‌های بالای لیگ بود و بودجه آن را هم دولت می‌دهد، اوایل سال اعلام کرد که بازی‌ها را تعطیل کنید. 

بهاری ادامه داد: نظر شخصی من این است که این موضوع را باید به مسئولین محترم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بسپاریم چون آن‌ها شرایط را بهتر می‌دانند. امیدوارم مسئولان کمک کنند که در این شرایط فوتبال به جامعه ما برگردد و به نشاط جامعه کمک کند. 

وی در پاسخ به این سوال که اگر سازمان لیگ تصمیم بگیرد دو تیم اول لیگ را به لیگ برتر معرفی کند، تیم شما از این تصمیم تبعیت می‌کند، اظهار داشت: تیم ما در 19 هفته اول لیگ یا تیم اول یا دوم لیگ بود ولی در چند هفته آخر مساوی کردیم و تیم‌مان به رده پنجم لیگ آمد. 

بهاری در پایان خاطرنشان کرد: شاید در پایان فصل تیم ما اصلاً نتواند صعود کند ولی اینکه الان بخواهند بگویند دو تیم اول صعود کنند در حق بقیه اجحاف می‌شود. به هر حال هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد ما از آن تبعیت می‌کنیم. 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها