کاراته کاهای ایران ، رقبای خود را شناختند

نمایندگان ایران در آخرین مرحله از لیگ جهانی در سال ۲۰۱۹ رقبای خود را شناختند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مراسم قرعه کشی هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته ، عصر امروز انجام شد و کاراته کاهای ایرانی حاضر در این مسابقات ، رقبای خود را شناختند.

در بخش بانوان و در کاتا انفرادی نگین باقری با کاتاروهایی از ژاپن ، مراکش ، هلند ، اسکاتلند ، سوئیس ، ایتالیا و هنگ کنگ در گروه ۶ مبارزه خواهد کرد.

در کومیته انفرادی و در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار دور نخست با ربکا سیچوروا از اسلواکی و سپس با شانگ گو شیائو از چین تایپه روبرو می شود.  طراوت خاکسار  در وزن ۵۵- کیلوگرم پس از یک دور  استراحت با برنده دیدار انگلیس و الجزایر دیدار خواهد کرد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم  رزیتا علیپور در گام نخست با یوکی کوجیرو به مبارزه خواهد پرداخت و سپس با جیانا لطفی از مصر دیدار خواهد کرد. حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست ، دور دوم با برنده هلند و موزامبیک روبرو می شود.

در بخش مردان و در وزن ۶۷- کیلوگرم امیر مهدی زاده با کامیلو ولزو از شیلی و در صورت برتری با برنده هند و بلژیک دیداد خواهد کرد. سعید احمدی در همین وزن دور نخست با سامی انخالی از اسپانیا و در صورت برد با برنده کره جنوبی و جمهوری آدربایجان به مبارزه خواهد پرداخت.

بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم  دور نخست با لورنزو پترومارچی ایتالیایی و در صورت پیروزی با برنده فرانسه و قزاقستان روبرو خواهد شد. علی اصغر آسیابری نیز با انیس گاریبویچ از کرواسی و در صورت پیروزی با برنده دیدار کانادا و بلژیک به مبارزه خواهد پرداخت.

در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب پس از یک دور استراحت ، با برنده اسلواکی و ایتالیا روبرو خواهد شد. احسان حیدری در همین وزن ، در گام نخست با برایان تیمرمانس از هلند مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری دور دوم به مصاف کاراته کای پیروز دیدار روسیه و جمهوری آذربایجان خواهد رفت.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج زاده دور نخست استراحت  دارد و سپس با برنده اکراین و اسپانیا مبارزه خواهد کرد. صالح اباذری بعد ارز یک دور استراحت ، با برنده کانادا و لتونی روبرو می شود. مهدی عاشوری در گام نخست با ایوان کلپیچ از بوسنی و هرزگوین روبرو می شود و سپس به مصاف دنیلسون جاکوپ از هلند خواهد رفت. سامان حیدری نیز در دور نخست ، طارق محمود را پیش رو خواهد داشت و سپس با برنده دیدار نروژ و برزیل روبرو خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده ، فردا در روز نخست مسابقات کومیته انفرادی اوزان ۶۰- ، ۶۷- و ۷۵- مردان و اوزان  ۵۰- و  ۵۵- کیلوگرم زنان به همراه کاتای انفرادی زنان و تیمی مردان برگزار خواهد شد. 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها