نوراللهی: باور نمی‌کنم پیراهن علی کریمی را می‌پوشم

نوراللهی: پوشیدن پیراهن شماره 8 این تیم رویای کودکی او بود که محقق شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

احمد نوراللهی امروز در برنامه نوروز فوتبالی حضور یافت و در ابتدا آغاز دوران حرفه ای فوتبالش را اینطور تشریح کرد: من تا 15-16 سالگی استان گلستان بودم و بعد در مقطعی به یزد رفتم تا در تیم های جوانان تست بدهم. مربی ما آنجا مربی فولاد یزد هم بود که بزرگسالانش در لیگ یک بود. من 5-6 سال آنجا بودم و بعد به تیم المپیک هم راه پیدا کردم که آخر خط خوردم. بعد آمدم پرسپولیس و هنوز در این تیم هستم.

هافبک سرخ ها با اشاره به عملکرد خوبش در سال 98 عنوان کرد: بازی با سایپا مصدومیت داشتم اما 39 بازی دیگر را فیکس بازی کردم و خوشحالم که توانستم باوجود خستگی و مصدومیت بازی کنم و شاید هم به تیمم کمی کمک کردم.

او درباره گلزنی اش در دربی گفت: حس کرده بودم که به استقلال گل می‌زنم چون بازی قبل از آن به سپیدرود هم زده بود. دوست داشتم گلزنی در دربی را هم تجربه کنم. آن بازی خیلی مهم بود چون هر دو تیم در کورس قهرمانی بودند و ما نیاز داشتیم آن بازی را ببریم.

نوراللهی نظر خود درباره آینده لیگ را نیز به این شکل گفت: شرایط خیلی سخت است و الان برای تمرینات هم مجوز هستیم. باتوجه به شرایط فکر نکنم تا آخر فروردین اجازه تمرین را بدهند. امیدوارم مردم رعایت کنند و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنیم. هم تیم پرسپولیس، هم تیم های قعرنشین و هم تیم هایی که می‌خواهند سهمیه بگیرند، برایشان خیلی مهم است. ما 10 امتیاز اختلاف داریم و برایمان خیلی اهمیت دارد که لیگ ادامه پیدا کند اما جان انسان ها بیش از آن مهم است. امیدواریم شرایط بازی ها به وجود بیاید.

وی در مورد پوشیدن پیراهن شماره هشت و همچنین پیوستن به پرسپولیس در دوره علی دایی اظهار داشت: من همیشه ممنون علی آقای دایی هستیم؛ هم من و هم مهدی طارمی که دو جوانی بودیم که می‌گفتند با چه رزومه ای این بازیکنان را جذب کردید. علی آقا بود که به اعتماد کرد و توانستیم برای پرسپولیس مثمرثمر باشیم. در آن برهه پرسپولیس بازیکنان طراز اولی داشت و بازی دادن به ما کار سختی بود. درباره پیراهن شماره 8 هم بازیکنان زیادی این پیراهن را برتن کردند که ما چون سنمان پایین است، به علی آقای کریمی می‌خوریم. من همیشه پیراهن شماره 8 را به عشق علی کریمی می‌پوشیدیم و این رویای کودکی بود.

 

کاپیتان سرخ ها افزود: روزهایی که گذراندم سختی های زیادی داشتند و نباید ناامید می‌شدم، بعضی روزها می‌گفتم دیگر نمی‌شود اما دوباره کورسوی امیدی می‌آمد. خداراشکر که به آرزوی کودکی ام که پوشیدن پیراهن علی کریمی بود رسیدم، هر وقت در خلوتم فکر می‌کنم این یک چیز غیرقابل باور است. دوست دارم به عقب برگردم مسیر را ببینم و بدانم چه اتفاقاتی رخ داد که به آرزویم رسیدم.

احمد نوراللهی درباره مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس در شرایط سختی قرار دارد؛ شکایت مربیان و بازیکنان قبلی، تهدید به این که پنجره بسته می‌شود و امتیاز کم می‌شود. بازیکنان برای تک تک این امتیازها عرق ریخته اند و امیدوارم مدیری را انتخاب کنند که توانایی حل مشکلات را داشته باشد. هم پرسپولیس و هم استقلال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. شما نمی‌بینید در تیم های خارجی بعد از بازی در شبکه های اجتماعی یا مصاحبه ها بیایند گله کنند.

هافبک قرمزها در ادامه عنوان کرد: بازیکنان باید تمرکزشان را روی بازی بگذارند تا لیگ قشنگ تری داشته باشیم تا این که حواسشان به مشکلات مالی باشد. امیدوارم کسی که مسئول است مدیری را انتخاب کند که توانایی حل مشکلات را دارد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها