جودو قهرمانی آسیا ؛ عیسی زاده چراغ اول را روشن کرد

عیسی زاده نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان با شکست مقابل نماینده قرقیزستان به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا بسنده کرد
دسته بندی:

معرفی برنامه

 مسابقات نوجوانان جودوی قهرمانی آسیا در حالی از صبح امروز (شنبه) به میزبانی چین تایپه آغاز شده است که در این رقابت‌ها ۱۰۴ جودوکار در بخش مردان و ۷۲ جودوکار در بخش بانوان حضور پیدا کرده‌اند. در چارچوب این مسابقات عیسی زاده نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان در فینال این مسابقات به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار به مدال نقره بسنده کرد. وی امروز دور نخست حریفی از مغولستان را شکست داد. پس از آن نماینده عربستان را شکست داد و با شکست چین تایپه به فینال مسابقات راه یافت. 

در ادامه مسابقات امروز تا کنون، در وزن ۵۰- کیلوگرم، محمد برخورداری هند را شکست داد و مقابل چین تایپه ضربه فنی شد و به گروه بازنده‌ها راه یافت. برخورداری در جدول شانس مجدد مقابل مغولستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۶- کیلوگرم، رامین احمدزاده ابتدا نماینده مغولستان را شکست داد، سپس نماینده قرقیزستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی موفق شد نماینده هند را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابد.احمدزاده در فینال باید به مصاف نماینده قزاقستان برود.  

نیکی کریمی نماینده وزن ۴۴- کیلوگرم تیم ملی بانوان مقابل جودوکاری از هند شکست خورد و به جدول شانس مجدد راه یافت، وی در این مرحله نیز به جودوکاری از کشور قزاقستان باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت.

لازم به یادآوری است، ایوب رستمی سرمربی و رضا غفاری به عنوان مربی هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده دارند

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها