تراکتور قهرمان جام حذفی شد

مصاف استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

 تیم تراکتور تبریز با پیروزی 3 بر 2 برابر استقلال برای دومین‌بار فاتح جام حذفی فوتبال ایران شد.

 

 شاگردان ساکت الهامی در بازی فینال از بهم ریختگی استقلال کاملا استفاده کردند و با برتری 3 بر 2 در مشهد جشن قهرمانی گرفتند.


تیم فرهاد مجیدی در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و با اشتباه‌های عجیب خط دفاعی و حسین حسینی 3 گل دریافت کرد تا کارش در نیمه دوم حسابی سخت شود. خانزاده، دژاگه و ایمانی در این نیمه برای تبریزی‌ها گلزنی کردند.


در دقیقه 50، سرانجام قفل دروازه تراکتور توسط مهدی قایدی شکست و نتیجه 3 بر یک شد تا استقلال به کامبک امیدوار شود اما در ادامه یک بار تیر دروازه و یک بار هم مدافع تراکتور توپ را از روی خط دروازه درآورد تا استقلالی‌ها از جام دور شوند. ارسلان مطهری هم در دقیقه 79 گل دوم را برای آبی‌ها به ثمر رساند و تنها اختلاف را کم کرد.

 

ساکت الهامی در زمانی که تیمش تحت فشار بود اعتراض شدیدی به داور کرد و در نهایت در نیمه دوم از کنار زمین اخراج شد. نیمه دوم این بازی 9 دقیقه وقت تلف شده داشت.


تیم فرهاد قبل از این بازی حساس غرق در حاشیه و بحران بود و استعفای فرهاد مجیدی پس از پیروزی در دربی پایتخت تبعات زیادی برای این تیم به همراه داشت.

 

بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور 4 بازیکن دو تیم تست دوپینگ دادند. رضا شکاری و حسین علیزاده از تراکتور و علی کریمی و میلاد زکی پور از استقلال در تست دوپینگ شرکت کردند.

 

بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری شرکت نکردند و احمد سعادتمند که به همراه معاونانش در استادیوم حاضر شده بود با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها