سیفی در جمع ۱۶ بازیکن برتر دارت جهان

دارت باز ایرانی در رقابتهای جهانی کووید ۱۹ به جمع ۱۶ نفر برتر راه پیدا کرد
دسته بندی:

معرفی برنامه

مهرداد سیفی بازیکن تیم جوانان دارت ایران و نایب قهرمان جوانان جهان در مسابقات کاپ جهانی 2019 رومانی، با درخشش خود در چهارمین دور رقابت های آنلاین جهانی دارت COVID19 خوش درخشید و توانست به جمع 16 نفر برتر جهان راه پیدا کند.

این مسابقات که دور سوم آن با حضور 1168 بازیکن از 54 کشور با همکاری و هماهنگی برگزار کنندگان جهانی و باشگاه دارت پیشرو ایرانیان حرفه ای برگزار شد، 116 بازیکن از ایران در این رقابت ها حضور داشتند.

جدول حذفی مسابقات با حضور 2048 دارت باز برنامه ریزی شده بود و طی 9 روز رقابت، تنها 3 بازیکن ایرانی به نامهای محمدمهدی دهقان و مهرداد سیفی از تهران و علی عزیزی از خوزستان توانستند تا مرحله حذفی 64 نفر برتر راه پیدا کنند و پس از صعود سیفی و عزیزی به مرحله حذفی 32 نفر، در نهایت تنها مهرداد سیفی قدرت خود را به رخ حریفان کشید و به جع 16 نفر برتر دنیا راه پیدا کرد.

سیفی در این مرحله به مصاف حریفی از آلمان رفت و در یک بازی نزدیک و نفسگیر با نتیجه 5 بر 10 بازی را به حریف آلمانی واگذار کرد و به رتبه نهم مشترک بسنده نمود.

این حریف آلمانی در برای رسیدن به این مرحله و جمع 32 بازیکن برتر رقابتها، کریس دابی با رتبه 20 رنکینگ PDC از معتبرترین سازمان های دارت جهان و همچنین قهرمان دور اول و سوم این مسابقات را شکست داده بود. اسکور این بازیکن آلمانی در این رقابت 98 بود.
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها