جابر صادق‌زاده برای هفتمین مرتبه ، پهلوان ایران شد

جابر صادق زاده با برتری مقابل امیر محمدی در دیدار پایانی وزن 100 + کیلوگرم مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور برای هفتمین مرتبه پهلوان ایران شد.
دسته بندی:

معرفی برنامه

جابر صادق‌زاده در دیدار پایانی وزن 100 + کیلوگرم مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور و در حالی که آیت الله سیدابراهیم رییسی ، رئیس جمهوری و سید حمید سجادی ، وزیر ورزش و جوانان در سالن 12 هزار نفری آزادی تماشاگر این مبارزه بودند با پیروزی مقابل امیر محمدی ، پهلوان سال 1400 ایران شد ، صادق‌زاده پیش از این نیز 6 مرتبه پهلوان به این عنوان دست یافته بود.

در دیدار نهایی وزن 100 + کیلوگرم جابر صادق‌زاده به مصاف امیر محمدی نایب قهرمان 3 دوره مسابقات پهلوانی کشور رفت که صادق‌زاده در همان 3 دقیقه نخست با اجرای عقربک ، پشت حریفش را به خاک چسباند و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بعد از این مبارزه امیر محمدی چوخه کار بجنوردی که سابقه حضور در پیکارهای جهانی کشتی را نیز دارد صادق‌زاده را برروی شانه‌های خود گذاشت و دور افتخار زد.

بازوبند پهلوان سال 1400 از سوی رئیس جمهوری ایران بر بازوی قهرمان کشتی پهلوانی سنگین وزن این رقابت‌ها بسته شد.

رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور از روز گذشته در سالن ورزشی 12 هزار نفری مجموعه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و امروز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها