مردانی به مدال برنز رسید ، عاشور زاده آسیب دید و حذف شد

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات بین المللی کرواسی با حضور 313 تکواندوکار امروز (یکشنبه  19 آبان  ) در شهر "زاگرب برگزار شد.
فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی به منظور ارتقاء رنکینگ المپیکی در این رویداد حضور پیدا کردند که در نهایت سجاد عنوان سومی را بدست آورد و فرزان در یک قدمی کسب مدال به دلیل آسیب دیدگی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد و از کسب مدال بازماند.
فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم در نخستین دیدار با "دجانگو مریر" از کانادا مبارزه کرد و در پایان راند دوم با نتیجه 34 بر 2 به برتری رسید، در ادامه به مصاف "سیمونه سرسنزی" از ایتالیا رفت و 7 بر صفر پیروز شد. فرزان سپس باید با "جوآن جورکوئرا" از اسپانیا مبارزه می‌کرد اما به دلیل آسیب دیدگی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
سجاد مردانی تکواندوکار وزن +87 کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت، ابتدا "ایوان بولانویس" از آلمان را در پایان راند دوم 20 تایی (24-3) کرد، سپس به مصاف "مایکون سیکوئرا" از برزیل رفت و درحالی که تا ثانیه ۲۱ راند سوم ۴-۲ از حریف خود جلو بود به دلیل تمارض حریف و تشخیص داور به حرکت خطا و اصابت مشت به گردن نماینده برزیل، بازنده اعلام شد.
هدایت این افراد برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
مسابقات کرواسی G1 است و به افراد اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز در راستای افزایش امتیاز و رده بندی المپیکی تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها