اسامی اعضای کادر فنی جدید تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر دراگان اسکوچیچ مشخص شدند

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال گفت :  من در پی این نیستم تا نقاط قوت را تغییر بدهم و آنها را حفظ خواهم کرد ولی اعتقاد دارم که باید خون تازه‌ای به تیم ملی تزریق شود که این کار را خواهم کرد.
 
سرمربی تیم ملی درباره اقداماتی که در این مدت انجام داده بیان داشت: کرونا فرصت خوبی بود تا آنالیز خوبی داشته باشم. ۴۰ بازی اخیر تیم ملی را دیدم. بازی رقبا را بررسی کردم. ۱۰۰ سی دی از بازی‌های لیگ برتر را هم تماشا کردم و در کرواسی آنها را دیدم وآنالیز کردم.
 
اسکوچیچ درباره بخت تیم ملی برای رفتن به جام جهانی تصریح کرد: من به نظرم درصد خیلی بالایی داریم. ما به یک روح برنده نیاز داریم و همین روح ما را به جام جهانی خواهد فرستاد.
 
وی افزود : هر بازیکنی که پاسپورت ایرانی داشته باشد می‌تواند شانس خود را امتحان کند و به تیم ملی برسد. من بازیکنان داخل و خارج را از هم جدا نمی‌کنم.
 
وی درباره مشکلش با دو باشگاه صنعت نفت و ملوان خاطرنشان کرد:  فدراسیون پیگیر کار است و مطمئن هستم که مشکل حل می‌شود. راستش را بخواهید من درباره مشکل ملوان اصرار نکردم خیلی با آنها خوب برخورد کردم اما طبیعتا بابت کاری که کردم انتظار دارم پولم را بگیرم.
 
اسکوچیچ درباره مقایسه با کارلوس کی‌روش و ویلموتس و سبک دفاعی و هجومی آنها بیان داشت: به نظر من تفاوت تیم آقای کی‌روش و ویلموتس دفاعی بودن کی‌روش نبود. تیم کی روش دیسیپلین داشت و باعث برتری‌اش می شد. بازی‌های اخیر تیم ملی با ویلموتس بیشتر شبیه فیلم‌های درام بود ولی فیلم‌های من بیشتر اکشن خواهند بود.
 
وی درباره دستیارانش در تیم ملی بیان داشت: آقای هاشمیان با تیم ملی قرارداد داشتند. از کریم باقری هم خواستم که به من بپیوندند. ۲ دستیار کروات هم سال ها با من کار کردند و در کنارم خواهند بود. احتمال دارد افراد دیگری نیز به ما اضافه شوند. دستیار فنی من در نفت آبادان با بنده بود. او دستیار سرمربی اسلوونی برای جام جهانی برزیل بود. مربی دروازه‌ بان‌های ما هم پیش از این با من در ایران بوده و حالا از کویت جدا می‌شود تا به ما اضافه شود.
 
سرمربی تیم ملی در پایان تصریح کرد: امیدوارم که همه مراقب خود باشند. آرزوی سلامتی برای مردم دارم. بی‌صبرانه متنتظرم تا کارم را شروع کنم چرا که انگیزه دارم. از مردم می‌خواهم که به تیمشان ایمان داشته باشند. هیچ چیز بهتر از این است که بتوانم چند میلیون انسان را که عاشق تیم ملی و کشورشان هستند را خوشحال کنم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها