کاظمی : به نظرم سلامتی از همه چیز بالاتر است

کاظمی سرمربی تیم بادران تهران : ایتالیا بعد از قرنطینه سنگین به دنبال برگزاری لیگ فوتبال است
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سرمربی تیم بادران تهران گفت: اگر ایتالیا تصمیم می‌گیرد لیگ این کشور ادامه پیدا کند، به خاطر این است که آن‌ها قرنطینه سنگینی را در نظر گرفته‌اند.

فرهاد کاظمی سرمربی تیم بادران تهران در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" شبکه  ورزش درباره وضعیت لیگ یک گفت: ما باید ببینیم چه کسی می‌خواهد تصمیم‌گیرنده باشد و آیا سلامتی مردم برای آن‌ها اهمیت دارد یا نه.

وی ادامه داد: در لیگ یک تیم اول و صدرنشین امتیازش بسیار بالاست و اگر بخواهد لیگ انجام نشود و نیمه کاره بماند، قطعاً در حق این تیم احجاف خواهد شد. به نظرم سلامتی ارجح است و باید با شرایط کل دنیا پیش برویم.

این سرمربی عنوان کرد: ما اصلاً نتوانسته‌ایم مسائل اصول بهداشتی خودمان را مثل کشورهای اروپایی رعایت کنیم. نمی‌توانیم فاصله‌گذاری را رعایت کنیم و بعد می‌گوییم لیگ برگزار شود. اگر ایتالیا تصمیم می‌گیرد لیگ این کشور ادامه پیدا کند، به خاطر این است که آن‌ها قرنطینه سنگینی را در نظر گرفته‌اند.

کاظمی درباره ادامه لیگ صحبت کرد و گفت: من در مقام یک مربی صحبت می‌کنم ولی نظر مدیرعامل‌ها و مالکین باشگاه‌ها ممکن است متفاوت باشد. به هر حال هر تصمیمی که گرفته شود ما از قانون تمکین می‌کنیم. به نظرم سلامتی از همه چیز بالاتر است. شما ببینید ما زمانی که با تیم اراکی بازی کردیم، دو نفر از اعضای کادر فنی ما کرونا گرفتند و خدا رحم کرد که آن‌ها شفا پیدا کردند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها