مدیر شبکه ورزش سیما سفیر فرهنگ پهلوانی شد

​​نشست مسوولین فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با مدیر شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

معرفی برنامه

در نشستی ، نشان مروج فرهنگ پهلوانی توسط جوهری رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما ، به عنوان سفیر فرهنگ پهلوانی اعطا شد تا فدراسیون بیش از پیش از توانایی های ایشان در ترویج این فرهنگ غنی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای میان رده های مختلف سنی در جامعه بهره مند گردد.
 در این نشست که با حضور آقایان قانع  مدیر تولید شبکه ورزش سیما ، دکترسیدعبداله سجادی  نایب رییس فدراسیون و رییس شورایعالی پیشکسوتان ، محمد جعفرپور  دبیرو سعید ناصری مدیر روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زور خانه ای همراه بود نقاط ضعف و قوت نخستین دوره رقابت های تلویزیونی گردان گود (مسابقات انتخاب قویترین ورزشکار زورخانه ای و کشتی پهلوانی ) که نوروز سال 1398 از طریق شبکه ورزش سیما به روی آنتن رفت ، مورد بررسی قرارگرفت . 
هماهنگی برای تهیه و تولید و پخش برنامه آموزش ورزش زورخانه ای در یکی از برنامه های شبکه ورزش ، هماهنگی برای حضور گروه خبری شبکه ورزش سیما در برنامه ها و رویدادهای فدراسیون، بررسی رویدادها و مسابقات فدراسیون که قابلیت پخش زنده دارند نیز از مواردی بود که دراین جلسه بحث و تبادل نظر شد.
لازم به ذکر است در متن حکم مروج فرهنگ پهلوانی آقای جوهری خطاب به  آقای شیعه آمده است :
کهن تاریخ سرزمین پارس دلاورانی را در آغوش خود پرورده است که نه به حکم سلحشوری و جنگاوری که به پاس دستگیری و پشتیبانی از درماندگان و افتادگان با افسر ارزنده پهلوانی جاودانه شده اند.
پهلوانان سرافراز ایرانی هم از این رو پس از درخشش خورشید اسلام بر پهنه این سرزمین آسمانی، مرد مردان علی بن ابیطالب (ع) را به گواه آن که او را بزرگ جوانمرد گیتی شناخته بودند، پیشوا و راهبر خویش قرار دادند.
بدین روی در ایام بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، کوشش ستودنی و شایسته جنابعالی با سمت مدیر شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران که برای ترویج فرهنگ پهلوانی که برخاسته از آیین­های کهن ورزش زورخانه ­ای است از هیچ تلاشی دریغ ننموده اید را ارج گزارده و کامیابی شما را در برافراشته نگاه داشتن درفش فرهنگ شکوهمند ایرانی اسلامی خواستاریم.
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها