برتری تیم های دراک شیراز، بیمارستان نیکان و هیات تیراندازی کرمان در هفته دوم لیگ برتر اهداف پروازی کشور

هفته دوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور با برتری تیم های دراک شیراز، بیمارستان نیکان و هیات تیراندازی کرمان همراه بود
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

 این مسابقات امروز 30 آبان ماه با حضور 7 تیم و به میزبانی تیم بیمارستان نیکان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در میدان رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان سه راند ماده های تراپ و اسکیت، تیم های دراک شیراز ، بیمارستان نیکان و هیات تیراندازی کرمان در برابر تیم های صنایع شیر ایران (پگاه)، صنایع بازیافت راتا شمال و هوماک به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم دریاچه ارومیه در قرعه استراحت به سر می برد.
همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا از صنایع شیر ایران (پگاه)، فاطمه امیری بهزادی از هیات کرمان و سپیده سیرانی از صنایع بازیافت راتا شمال به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش انفرادی تراپ آقایان نیز، علی حافظی از دراک شیراز، علی یار احمدی از هیات کرمان و محمد حسین پرورش نیا از صنایع شیر ایران (پگاه) به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش انفرادی اسکیت آقایان، علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال، البرز اینانلو از هوماک و شاهین مخترع از بیمارستان نیکان به ترتیب موفق به کسب جایگاه های اول تا سوم شدند.
این رقابتها از طریق شبکه ورزش سیما به صورت زنده روی آنتن رفت و با حضور واحد مرکزی خبر، شبکه سراسری خبر و رادیو ورزش پوشش داده شد.
در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، رضا حسنی خو عضو هیات رییسه و و جمعی از مسئولین فدراسیون و سرپرستان تیم ها برگزار شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها