کسب ۷ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز در دو و میدانی مردان

رقابتهای دو و میدانی بین‌المللی ترکیه در حالی عصر امروز به پایان رسید که تیم منتخب کشورمان با کسب ۱۴ مدال رنگانگ به کار خود پایان داد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش روابط عمومی، مسابقات بین‌المللی دو و میدانی در کشور ترکیه که از روز شنبه آغاز شده بود با کسب، ۷ مدال طلا، ۴ نقره و ۲ برنز در بخش آقایان و همچنین مدال نقره ریحانه مبینی در پرش طول بانوان به پایان رسید.

در این مسابقات ۴۰۰ ورزشکار از ۹ کشور حضور داشتند که تیم کشورمان با  ۱۶ ورزشکار و با هدف پشت سر گذاشتن مسابقات تدارکاتی در آستانه بازیهای المپیک توکیو در این میدان حاضر شد.


در جریان این رقابتها و در بخش بانوان ریحانه مبینی به نمایندگی از کشورمان توانست با پرش تکنیکی و دیدنی خود نتیجه ۶.۱۸ متر را ثبت نموده و عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

در بخش مردان نیز محمد رضا طیبی قهرمان ارزنده کشورمان موفق شد با ثبت حد مصاب ۱۹.۹۵ قهرمان ماده پرتاب وزنه شود و مدال طلا را از آن خود کند.
در همین ماده شاهین مهردلان دیگر قهرمان خوش‌نام نشان پرتاب وزنه کشورمان نیز با ثبت نتیجه ۱۹.۸۱ متر بعد از طیبی نایب قهرمان این شد.

در دو ۴۰۰ متر سجاد هاشمی با ثبت حد نصاب ۴۵.۶۷ ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و به مدال طلا رسید.

در ماده پرتاب چکش رضا مقدم با ثبت حدنصاب ۶۷.۸۱متر بهترین پرتاب را به نام خود ثبت کرد و بر سکوی نخست ایستاد.

امید امیریان در دو ۱۵۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۳:۴۹.۶۹ دقیقه بعد از ورزشکاران الجزایر و ترکیه در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز این دوره از مسابقات را بدست آورد.

کیوان قنبرزاده رکورد دار ماده پرش ارتفاع کشورمان نیز موفق شد با عبور از فراز مانع ۲.۲۲متر بهترین پرش این مسابقات را در ماده پرش ارتفاع به ثبت برساند و عنوان قهرمانی را بدست آورد .

در دو ۴۰۰ متر با مانع مهدی پیرجهان رکورد دار این ماده در کشورمان که از شانس‌های اصلی حضور در المپیک توکیو بشمار می‌رود با ثبت حد نصاب۵۰.۲۵ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت به و مدال نقره رسید.

در ماده ۸۰۰ متر امید امیریان دونده خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت زمان۱:۴۷.۰۸ دقیقه در جایگاه نخست قرار گیرد و دومین مدال  خود را طلایی کند.
در همین ماده پژمان یارولی دونده کرمانشاهی دوهای نیمه استقامت کشورمان نیز توانست با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۳۵دقیقه بعد از امیریان نایب قهرمان شود.

حمیدرضا کیا پرنده جوان و رکورد دار کشورمان موفق شد در پرش سه‌گام با ثبت حد نصاب ۱۶.۵۶متر در جایگاه نخست قرار گرفت و گردن‌آویز طلا گرفت.

در ماده پرتاب دیسک حسین رسولی قهرمان جوانان آسیا موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۷.۶۳متر ضمن قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلا این ماده را کسب نماید.
همچنین صادق صمیمی پرتاب‌گر جوان و خوش آتیه کشورمان نیز توانست با رکورد ۵۴.۲۷متر بعد از رسولی در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال را نقره را از آن خود کند.

همایون همتی ورزشکار پر تلاش ایران موفق شد در ماده ۳۰۰۰متر مانع با ثبت زمان ۸:۴۸.۱۵دقیقه در جایگاه سوم قرار گیرد و مدال برنز این مسابقه را کسب کند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها