تقدیر و تشکر رییس فدراسیون والیبال از شبکه ورزش سیما

رئیس فدراسیون والیبال در نامه‌های جداگانه از شبکه سه سیما، شبکه ورزش، رادیو ورزش و رسانه‌های کشور برای پوشش خبری لیگ‌ برتر مردان سال 1401 تشکر و قدردانی کرد.
دسته بندی:

معرفی برنامه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی‌‎و‌ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از روز چهارشنبه ششم مهرماه با حضور 14 تیم آغاز شده بود، سه‌شنبه 16 اسفند با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید.
 
دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در نامه‌های جداگانه از علی فروغی رئیس شورای تخصصی ورزش صدا و سیما، سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش و مهدی آذرمکان مدیر رادیو ورزش و تمامی دست‌اندرکاران زحمتکش سازمان صدا و سیما برای پوشش تلویزیونی و پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر مردان سال 1401 و سایر رویدادهای والیبالی تشکر و قدردانی کرد.
 
رئیس فدراسیون والیبال همچنین از همکاری پلت فرم اینترنتی آنتن برای پخش زنده لیگ‌های والیبال سال 1401 تشکر و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در سال 1402 توسعه یابد.
 
دکتر داورزنی همچنین از تلاش اصحاب رسانه اهم از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف کشور در پوشش رویدادهای والیبال در سال 1401 تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها