نخودی، قاسم پور و زارع به دیدار نهایی راه یافتند

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات مقدماتی رقابت های پنج وزن دوم کشتی آزاد کمتر از 23 سال (امیدها) قهرمانی جهان امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که محمد نخودی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع در اوزان 74، 86 و 125 کیلوگرم به دیدار نهایی راه یافتند و حسین شهبازی نیز در گروه بازنده ها حضور دارد.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان) به شرح زیر است:
 
در وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 از سد چارلز تاکر از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آرسن هاروتونیان از ارمنستان با نتیجه 13 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ارمنستانی در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف هندی، یخکشی از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 دارخان یسنگالی از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 6 از سد بیامبادورج بات اردن از مغولستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 مقابل موراد کوراماگومدوف از مجارستان پیروز شد و به دیدار پایانی راه یافت. حریف وی در دیدار نهایی رازامبک جمال اف از روسیه است.
 
در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر هوانس مخیتاریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور دوم در مصاف با کریستوف سادوویک از لهستان با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد. قاسم پور در این دور و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر صفر گانخویاک گانباتار از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک کشتی نفس گیر با نتیجه 4 بر 4 از سد عثمان گوجن از ترکیه گذشت و راهی دیدار نهایی شد. قاسم پور در دیدار پایانی به مصاف گادجی مراد ماگومدسعیداف از آذربایجان می رود.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 مغلوب بو نیکال از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. شهبازی در این گروه باید با تاکومی تانیزاکی از ژاپن کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف شامیل زوبایروف از آذربایجان خواهد رفت.
 
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سامهان جبرائیلوف از مولداوی با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 17 بر 7 یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. زارع در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر زوریکو اورتاشویلی از گرجستان را مغلوب کرد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در این دیدار با ویتالی گولویف از روسیه مبارزه می کند.
 
رقابت های شانس مجدد، نهایی و رده بندی اوزان فوق فردا برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها