جدول زمان‌بندی اصلاح اساسنامه فدراسیون به تایید رسمی فیفا رسید

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی از روند اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع لازم از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در این خصوص خبر داد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال ، مهدی محمد نبی با بیان این موضوع اظهار کرد: جدول زمان‌بندی پیشنهادی به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهای انتخاباتی هم‌چنین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در ٢٠ آیتم تهیه و در جلسه مورخ ٢٦ فروردین به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید و در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد. متعاقبا در تاریخ ٤ اردیبهشت فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی و مکتوب موافقت خود را درباره اجرای جدول زمان‌بندی طبق نقشه راه ارسال شده اعلام کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تاییدیه فیفا و ای اف سی هیات رییسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتی خود ضمن فراهم کردن مقدمات قانونی با برگزاری مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و در نهایت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.

نبی در پایان گفت: کلیه اعضای محترم مجمع قطعا در فرایند قانونی اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و می‌بایست در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تا کنون نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضاء مجمع در مهلت  مقرر و هم‌چنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا  و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان‌بندی فرآیند قانونی را طی کرده و مواکدا فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار می‌کند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها