اسکوچیچ خبر داد : احتمال دیدار دوستانه ایران و کرواسی

🔴ارتباط زنده تصویری با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در برنامه نوروز فوتبالی
دسته بندی:

معرفی برنامه

نخستین قسمت از برنامه نلویزیونی نوروز فوتبالی امروز به روی آنتن شبکه ورزش سیما رفت . دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در گفت و گویی با برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش سیما ، به مناسبت عید نوروز، برای مردم ایران آرزوی سلامتی کرد و درباره موارد مربوط به تیم ملی ایران سخن گفت.
 
وی به بحث انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی اشاره کرد و گفت: غیر از کریم باقری، فرد دیگری را برای حضور در تیم ملی درنظر ندارم و فکر می‌کنم کادرفنی تکمیل شده است.
 
همچنین اسکوچیچ درباره مکان برگزاری اردوهای آینده تیم ملی، با تمجید از امکانات موجود در آکادمی ملی فوتبال افزود: کمپ تیم ملی عالی و تکمیل است، هرآنچه که ما نیاز داریم در PEC وجود دارد.
 
سرمربی کروات تیم ملی به امکان برگزاری بازی دوستانه میان ایران و کرواسی اشاره کرد و گفت: درباره این موضوع صحبت شده و قطعا در آینده این بازی برگزار می شود. من به آقای شوکر (رییس فدراسیون فوتبال کرواسی) درباره برگزاری بازی ایران و کرواسی مسائل لازم را گفتم. البته همانطور که می‌دانید الان با توجه به شیوع کرونا چنین مسابقه‌ای امکان پذیر نیست اما قطعا در زمان لازم این اتفاق می افتد و امکان برگزاری این دیدار وجود دارد.
 
وی ادامه داد: اتفاقا با آقای شوکر درباره مسائل مختلف این بازی صحبت کردم و هروقت شرایط برگزاری فوتبال مهیا شود، این بازی را برگزار کنیم.
 
اسکوچیچ درباره اینکه در گذشته و در زمان سرمربیگری میروسلاو بلاژویچ تیم ملی ایران با کرواسی بازی کرده و یک بر صفر بازنده شده، تاکید کرد: اگر در زمان سرمربیگری من هم این بازی برگزار شود، دوباره کرواسی برنده می‌شود (باخنده).
 
پس از لغو بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به علت شیوع کرونا، اسکوچیچ نیز دستور لغو اردوی تیم ملی را با توجه به مسائل مطرح شده، صادر کرد و راهی خانه خود در کرواسی شد.
 
برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی هر روز ساعت 14 به طور زنده از شبکه ورزش سیما به تهیه کنندگی آرش موسایی و اجرای مهدی توتونچی و افشین عبداللهیان پخش می شود و تا 15 فروردین ادامه دارد . 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها