نتایج و برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات مقدماتی چهار وزن سوم (پایانی) رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک دیروز در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار شد که در پایان حسن یزدانی ضمن کسب سهمیه المپیک، به دیدار نهایی وزن 86 کیلوگرم راه یافت و بهنام احسان پور نیز راهی دیدار رده بندی وزن 61 کیلوگرم شد.
 
در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 13 بر 12 از سد احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احسان پور در این مرحله در یک کشتی پایاپای با نتیجه 2 بر 2 مغلوب ماگومدرسول ادریس اف قهرمان زیر 23 سال جهان از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار پیروز مبارزه میان برنده بکرینوف از بلاروس و تومنبلیگ از مغولستان با رحمان اف از ازبکستان است.
 
در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 13 بر 10 شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، تیموری حذف شد.
 
دروزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر 2 و ضربه فنی استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت. یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی آرتور نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل مایلس نازم امینی از سان مارینو با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در دیدار نهایی به مصاف دیپاک پونیا از هند می رود.
 
در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی در دور اول با نتیجه 9 بر یک ابراهیم جیفتجی قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 11 بر 8 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.
 
دیدارهای رده بندی و نهایی اوزان فوق، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها