امیری مدیرعامل نساجی : به نظرم بهتر است که لیگ را همین جا تعطیل کنند و در فصل گرما لیگ بعدی را شروع کنند

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با برنامه  "ورزش تعطیل نیست" درباره موضع این باشگاه در مورد برگزاری لیگ برتر گفت: ما صد درصد مخالف ادامه مسابقات لیگ هستیم و دلایل خودمان را هم در نامه‌ای که به سازمان لیگ ارسال کرده‌ آورده‌ایم. برای ما سلامت بازیکنان در اولویت قرار دارد و خدایی نکرده اگر برای بازیکنی مشکل به وجود بیاید دیگر جای جبران وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعلام شده ممکن است در پاییز و زمستان دوباره این ویروس اوج بگیرد، به نظرم بهتر است که لیگ را همین جا تعطیل کنند و در فصل گرما لیگ بعدی را شروع کنند.
 
مدیرعامل باشگاه نساجی درباره سوددهی حضور در فوتبال اظهار داشت: فوتبال در ایران سودده نیست. افرادی مانند آقای حدادیان، آقای حمیداوی و آقای زنوزی که در لیگ برتر باشگاه‌داری می‌کنند واقعاً به خاطر عشق‌شان است که این کار را انجام می‌دهند چون باشگاه‌داری در لیگ ایران هیچ درآمدی ندارد و از سمت هیچ جایی هم حمایت نمی‌شوند. واقعاً آن‌ها از جیب خودشان برای فوتبال و علاقه‌مندان خرج می‌کنند.
 
امیری با اشاره به اینکه بخش خصوصی احتیاج ندارد که دولت بخواهد به آن‌ها پول بدهد، عنوان کرد: بخش خصوصی احتیاج به این دارد که دولت به آن‌ها امکانات و وام‌های بلندمدت بدهد تا فوتبال در بخش خصوصی هم بتواند سودده باشد. این آقایانی که نام بردم واقعاً بلد هستند که در عرصه اقتصاد برای فوتبال پول‌سازی کنند ولی در حال حاضر دارند با هزینه شخصی خودشان فوتبال را اداره می‌کنند. سودی هر کاری که این دوستان انجام می‌دهد برای مردم آن خطه‌ای است که تیم فوتبال‌شان بازی می‌کند. دولت چنین افرادی را باید بالای سرش بگذارد تا آن‌ها بتوانند بیش از این به فوتبال خدمت کنند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید بستر لازم وجود دارد که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس وارد بخش خصوصی شوند، توضیح داد: همیشه چنین شعارهایی می‌دهند ولی به اعتقاد من خصوصی‌سازی این دو باشگاه به سرانجام نمی‌رسد. این دو باشگاه جزو باشگاه‌های پرطرفدار ایران هستند و امیدوارم بتوانند از این مشکلات رهایی پیدا کنند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها