محمدی: برگزاری مسابقات لیگ کار ارزشمندی بود

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برگزاری مسابقات لیگ در این زمان را کار ارزشمندی دانست
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی و در گفتگو با شبکه ورزش برگزاری مسابقات را در این زمان ارزشمند دانست و گفت بعد از 8 ماه تعطیلی و دوری از تمرینات اردویی و مسابقات، برگزاری لیگ برتر شروع خوبی برای کشتی بود و برخلاف آنچه انتظار می رفت کشتی گیران در شرایط نسبی خوبی هستند.
وی با ارزیابی مثبت از برگزاری رقابت های لیگ برتر آن را در راستای کمک به تیم ملی دانست و گفت: این مسابقات در انتخابی تیم ملی و دعوت کشتی گیران به تیم ملی اثرگذار خواهد بود.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص آمادگی رقابت های المپیک گفت در حال حاضر منتظر تصمیم اتحادیه جهانی کشتی هستیم.  14 مهر ماه مشخص خواهد شد که آیا مسابقات جهانی برگزار می شود.
محمدی افزود: با توجه به اینکه شرایط برای همه یکسان بوده است ولی بعضی کشورها از ما جلوتر هستند و فعالیت هایشان را زودتر شروع کردند؛ با این حال ما باید برای حضور در رقابت های جهانی برنامه ریزی کنیم. وی در خصوص مسابقات مختلف از جمله رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است در آبان ماه برگزار می شود گفت در مورد حضور یا عدم حضور در این رقابت ها باید تصمیم گیری کینم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در رابطه با آماده‌‌‌‌سازی کشتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیران برای المپیک عنوان کرد ما 3 سهمیه در آزاد و 3 سهمیه در فرنگی به دست نیاوردیم که از فروردین ماه مسابقات گزینشی برگزار می شود و باید خودمان را برای کسب این سهمیه ها آماده کنیم که کار سختی است.

محمدی در پایان هدف اصلی از برگزاری مسابقات مختلف از جمله لیگ را کمک به کشتی ملی و شناسایی چهره ها و استعدادهای جدید برای تیم ملی خواند.
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها