مسابقات آسیایی قزاقستان ، مجالی برای محک توانایی ورزشکاران بود

علی اشکانی کارشناس کشتی از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان به عنوان فرصتی مناسب برای سنجیدن توانایی تیم های ملی کشورها و بویژه ملی پوشان ایرانی یاد کرد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

علی اشکانی کارشناس کشتی در گفت و گو با ویژه برنامه زنده شبکه ورزش سیما که با محوریت مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به روی آنتن رفت ، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های آسیایی قزاقستان ، برای نمایندگان کشورمان در بازی های المپیک آرزوی موفقیت کرد.

اشکانی گفت  : مسابقات کشتی قهرمانی آسیا مطابق روال همیشگی ، هرساله برگزار می شود ، رقابت هایی که ملی پوشان ایرانی در اغلب دوره ها موفق به کسب عنوان قهرمانی آن شده اند.

وی افزود : البته سی و یکمین دوره این رقابت ها به میزبانی قزاقستان به دلیل توام بودن با مسابقات گزینشی المپیک از اهمیت مضاعفی برخودار بود که خوشبختانه با قهرمانی فرنگی کاران کشورمان به پایان رسید.

وی از این مسابقات به عنوان فرصتی مناسب برای محک زدن تیم ها برای آمادگی حضور در المپیک توکیو یاد کرد و گفت : رقابت های خوبی را از ملی پوشان کشورمان را دیدیم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت ورزشکاران کشورمان باشیم.

این کارشناس کشتی خاطرنشان ساخت : بعد از المپیک 2016 با کناره گیری بسیاری از نام آشنایان فرنگی کشورمان از عرصه مسابقات ملی ، پوست اندازی و تغییرات عمیقی در تیم ملی ایجاد شد و عرصه برای حضور جوانان فراهم شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از مسئولان امر و کادر فنی که در این روزهای سخت ، شرایط را مدیریت کردند ، ابراز امیدواری کرد این موفقیت ها در آینده نیز ادامه دار باشد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها