سرمربی النصر: مقابل تیم بزرگی بازی می‌کنیم

سرمربی النصر عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

روی ویتوریا سرمربی پرتغالی النصر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: این فینالی است که هم ما و هم پرسپولیس می‌خواستیم در آن حضور داشته باشیم. هر دو هم می‌خواهیم پیروز شویم. مقابل تیم بزرگی قرار خواهیم گرفت و اشتیاق به برد فراوانی داریم تا در آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا نماینده غرب آسیا باشیم. ما اعتماد به نفس بالایی داریم. برای تمامی تیم‌ها احترام قائل هستیم و ‌می‌دانیم که تیم‌های مقابل ما هم برای پیروزی به میدان می‌آیند. می‌دانیم که با رقیب دشواری روبه‌رو خواهیم شد. باید با بالانس تکنیکی و‌ تاکتیکی در زمین ظاهر شویم تا به پیروزی برسیم.

 

وی افزود:  دوست دارم که با فکر باز به مصاف رقبا برویم. تیم ما بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار خود قرار داده است. پرسپولیس بازیکنانی مشابه دارد که یکدیگر را تکمیل می‌کنند. آنها با روحیه بالایی در زمین ظاهر می‌شوند و دائما تیم مقابل را تحت فشار قرار می‌دهند، اما ما با اعتماد به نفس خودمان با آنها روبه‌رو خواهیم شد. آنها بازیکنان باتجربه و جوان را در کنار خود دارند، اما برای من سن مطرح نیست، آنکه در زمین چه می‌کنند مهم است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

 

سرمربی النصر اظهار داشت: اینکه پرسپولیس سه بار در چهار سال گذشته به این مرحله رسیده مهم نیست. النصر هم مدت زیادی بود که در این مرحله ظاهر نشده بوده. چیزی که می‌دانم این است که مقابل تیم قدرتمندی قرار خواهیم گرفت و باید ۹۰ دقیقه تمرکز خودمان را حفظ کنیم تا به هدف خود برسیم. به تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند همینجا تبریک‌ میگویم. از ما با آغوش باز پذیرایی شده است. از اقامت در اینجا بسیار لذت بردم. نکات بهداشتی کاملاً رعایت شده و تمامی پروتکل‌ها برای محافظت از سلامت تیم‌ها بوده است. تنها چیزی که ما و بقیه تیم‌ها را اذیت کرده، فشردگی مسابقات هست که هر سه روز یک بار به میدان می‌رویم. زمان برای استراحت و ریکاوری بسیار کم بوده است. فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان است که در انتها بر کیفیت فنی مسابقات تاثیرگذار بوده و تیم‌ها آنطور که باید و شاید نتوانسته‌اند در زمین بازی با تمام قدرت ظاهر شوند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها