حسین خانی، یزدانی و قاسم پور در دیدار نهایی

حسین خانی، یزدانی و قاسم پور به دیدار نهایی راه یافتند طاهری در دیدار رده بندی
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح دیروز در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم به پایان می رسد.
 
در پایان مسابقات مقدماتی روز دوم، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی و کامران قاسم پور در اوزان 74، 86 و 92 کیلوگرم به دیدار نهایی راه یافتند و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
 
در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل راویندر از هند با نتیجه 3 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت وی دور بعد با نتیجه 10 بر 3 سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می رود.
 
در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مصطفی العبید از عراق را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می کند.
 
در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسم پور در دیدار پایانی با تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان مبارزه می کند.
 
در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان با نتیجه 6 بر 4 ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با دانگ هوانگ کیم از کره جنوبی کشتی می گیرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها