آغاز لیگ برتر کشتی از امروز در شهرهای بیرجند ، اهواز و تهران

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

نوزدهمین دوره  لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور از امروز در حالی در شهرهای تهران، بیرجند، اهواز و ساری آغاز می شود که کشتی گیران بزرگی در این مسابقات به میدان می رود.
 
مسابقات هفته اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی نیز با برگزاری 8 دیدار طی روزهای 23 و 24 مهر در سالن های حجاب بیرجند و خانه کشتی اهواز برگزار می شود که از مهم ترین دیدارها می توان به مسابقه میان آریوبرزن بهبهان و سیناصنعت ایذه در صبح روز چهارشنبه در اهواز اشاره کرد.
 
همچنین دیدار تیم های شهدای مدافع حرم قم و تیم بازار بزرگ ایران که صبح روز سه شنبه در شهر بیرجند برگزار می شود نیز با توجه به حضور کشتی گیران مطرحی در ترکیب دو تیم از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.
 
تیم هیئت استان خراسان جنوبی نیز که که مسابقات گروه الف به میزبانی این تیم و در شهر بیرجند برگزار می شود نیز از انگیزه های بالایی برای پیروزی برخوردار است.
 
تیم بازار بزرگ ایران فرنگی کاران عنوان دار و مطرح کشورمان همچون محمدعلی و محمدرضا گرایی، حسین نوری، امیر قاسمی منجزی، مهدی علیاری، محمدهادی ساروی و سامان عبدولی در اختیار دارد، دیگر فرنگی کار مطرح و جوان کشورمان نیز به سایر تیم های حاضر در لیگ برتر کشتی فرنگی پیوسته اند و و مالخاز آمویان قهرمان جوانان جهان از ارمنستان نیز کشتی گیر خارجی تیم سیناصنعت ایذه است.
در یکی از دیدارهای هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد و در گروه الف،  تیم های بازار بزرگ ایران و آسانسور و پله برقی بهران، پاس تهران در سالن شهدای هفتم تیر تهران به مصاف هم می روند که تیم بازار بزرگ ایران کشتی گیران عنوان دار و مطرحی همچون پرویز هادی، علیرضا کریمی، یونس امامی، رضا اطری و میثم نصیری را در اختیار دارد. تیم آسانسور و پله برقی بهران، پاس تهران نیز از کشتی گیران جوانی همچون نعیم حسن زاده بهره می برد.
 
این هفته تیم اترک خراسان شمالی در گروه الف استراحت خواهد داشت.
 
در اولین دیدار گروه ب کشتی آزاد نیز تیم های #تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهدای هفتم تیر تهران با یکدیگر روبرو می شوند که در ترکیب این دو تیم کشتی گیران مطرح داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.
 
حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان در وزن 86 کیلوگرم، جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از کشور آذربایجان در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین مقصودی، محمد نخودی و میثم مصطفی جوکار در اوزان 65، 74 و 92 کیلوگرم از کشتی گیران مطرح تیم #تا ثبت جهانی توس هستند و در طرف دیگر تیم دانشگاه آزاد نیز از دو کشتی گیر خارجی در سبک وزن با نام های گئورگی ادیشراشویلی قهرمان اروپا در وزن 57 کیلوگرم از کشور آذربایجان و بکا لومتادزه دارنده مدال طلا و نقره جهان در وزن 61 کیلوگرم از گرجستان بهره خواهد برد و کشتی گیران مطرح داخلی همچون امیرمحمد یزدانی، رضا افضلی، حسین شهبازی، علیرضا گودرزی و امین طاهری را نیز، در اختیار دارد.
 
دیگر دیدار گروه ب لیگ کشتی آزاد نیزبین تیم های هیئت خرم آباد و رعد ستارگان ساری در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می شود که در تیم رعد ستارگان نیز کشتی گیران مطرحی همچون عباس فروتن و سعید داداش پور حضور خواهند داشت.
 
برنامه این رقابت ها به شرح زیر است
 
 
کشتی فرنگی
 
هفته اول
 
گروه الف
هیئت سیرجان – بازار بزرگ ایران (23 مهر ساعت 16:30 - سالن حجاب بیرجند)
هیئت خراسان جنوبی- شهدای مدافع حرم قم (23 مهر  ساعت 18:30- سالن حجاب بیرجند)
گروه ب:
آریوبرزن بهبهان – سیناصنعت ایذه (24 مهر  ساعت 9 صبح - خانه کشتی اهواز)
دانشگاه آزاد اسلامی- رعد پدافند نوشهر (24 مهر ساعت 11 صبح – خانه کشتی اهواز)
 
 
هفته دوم
 
گروه الف
شهدای مدافع حرم قم- بازار بزرگ ایران (23 مهرساعت 10:30 صبح – سالن حجاب بیرجند)
هیئت خراسان جنوبی- هیئت سیرجان (24 مهرساعت 18:30- سالن حجاب بیرجند)
گروه ب
رعد پدافند نوشهر- سینا صنعت ایذه (24 مهر ساعت 16- خانه کشتی اهواز)
دانشگاه آزاد اسلامی – آریوبرزن بهبهان (24 مهرساعت 18- خانه کشتی اهواز)
 
 
کشتی آزاد
 
هفته اول
 
گروه الف
بازار بزرگ ایران – آسانسور و پله برقی بهران- پاس تهران (23 مهر ساعت 16 - سالن شهدای هفتم تیر تهران)
اترک خراسان شمالی (استراحت)
گروه ب
#تا ثبت جهانی توس - دانشگاه آزاد اسلامی (23 مهر ساعت 18 – سالن شهدای هفتم تیر تهران)
هیئت خرم آباد- رعد ستارگان ساری (23 مهر ساعت 18- سالن سید رسول حسینی ساری)

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها