ازبکستان ؛ میزبان مسابقات فوتبال قهرمانی کمتر از 23 سال آسیا

ازبکستان به عنوان میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی کمتر از ۲۳ سال این قاره انتخاب و معرفی شد، همچنین فوتسال جام باشگاه های این منطقه در سال 2021 به میزبانی امارات برای حفظ وضعیت سلامت تیم ها یک سال به تعویق افتاد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز خبر داد کشور ازبکستان میزبان مسابقات قهرمانی فوتبال کمتر از ۲۳ سال آسیا در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. این مسابقات قرار است ۶ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شود.

بازی ‌های مقدماتی این رقابت‌ ها هم قرار است آبان ۱۴۰۰ در قالب بازی ‌های متمرکز برگزار شود. ای اف سی تاکید کرده است محل و شرایط برگزاری بازی‌ های مقدماتی را بعداً ابلاغ می‌ کند.

مسابقات مقدماتی در ۱۱ گروه (۶ گروه در مناطق غرب و مرکز و جنوب - ۵ گروه از شرق و منطقه آ. سه. آن) برگزار می‌شود. ۱۱ تیم صدرنشین به علاوه چهار تیم برتر رده دوم در کنار میزبان، تشکیل دهنده ۱۶ تیم مرحله نهایی خواهند بود.

کمیته اجرایی ای اف سی هم‌چنین با در نظر گرفتن چالش‌های ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا و حفظ  سلامتی بازیکنان، تیم‌ها، مسوولان و همه ذی‌نفعان، لغو مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا در امارات ۲۰۲۱ را نیز تصویب کرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها