کنعانی‌زادگان: می‌دانستیم از کجا به السد ضربه بزنیم

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

محمدحسین کنعانی زادگان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
 
مدافع پرسپولیس با حضور در نشست خبری پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: ابتدا برد را به هواداران تیم تبریک می گویم و از کادر فنی تشکر ویژه می کنم که واقعا برای این بازی خیلی وقت گذاشتند و آنالیز خوبی انجام دادند.
 
مدافع پرسپولیس افزود: روی نقاط ضعف و قوت آنها خیلی خوب کار کردیم و می دانستیم از کجا به آنها ضربه بزنیم. به نظرم این دیدار فینال غرب آسیا بود. به خوبی از موقعیت هایمان استفاده کردیم.
 
وی تاکید کرد: چند موقعیت را به تیر دروازه زدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. جای هواداران خالی بود. باز هم از کادرفنی که صبح و شب برایمان وقت می‌گذارند تشکر می کنم.
 
کنعانی زادگان در پاسخ به این سوال که آیا با بردن السد ادامه راه برای پرسپولیس آسانتر می شود؟ گفت: وقتی انتهای جدول گروهمان بودیم بازی به بازی پیش رفتیم.
 
هر دیدار شبیه به فینال بود. حالا این بازی را فراموش می کنیم. صد درصد تیم های بعدی قدرتمند هستند. به هر حال ما هم تیم پرقدرتی هستیم و فینال آسیا را دیده ایم. بازی به بازی پیش می‌رویم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها