باخ: بالمپیک توکیو طبق برنامه انجام خواهد شد

رئیس کمیته بین الملی المپیک تاکید کرد که برنامه‌ریزی دیگری پیرامون توکیو ۲۰۲۰ وجود نخواهد داشت و این بازی‌ها مطابق برنامه پیش بینی شده برگزار می‌شود
دسته بندی:

معرفی برنامه

 به دنبال انتشار گزارش روزنامه تایمز انگلیس در خصوص لغو بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو، روز گذشته مقامات برگزاری بازی‌های ۲۰۲۰ و همینطور دولت ژاپن به تکذیب این گزارش و خبر پرداختند و تأکید کردند بازی‌ها طبق برنامه مرداد سال آینده برگزار خواهد شد.

همچنین شب گذشته توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار پیامی ویدئویی تاکید کرد برگزاری بازی‌های توکیو مانند چراغی روشن در انتهای یک تونل خواهد بود.

باخ همچنین پس از انتشار گزارش روزنامه تایمز، اصرار داشت که این رویداد از حمایت کامل مقامات ژاپنی برخوردار است.

رئیس کمیته بین‌المللی در یک پیام ویدیویی که جمعه شب توسط IOC منتشر شد، گفت: ۶ ماه قبل از بازی‌ها، کل جنبش المپیک چشم به راه افتتاحیه در 23 جولای (اول مرداد 1400) است.

وی ادامه داد: من امروز فرصت این را داشتم که با همه ۲۰۶ کمیته ملی المپیک جهان صحبت کنم و همه آنها کاملاً متعهد و چشم به راه بازی‌ها هستند. ما از حمایت کامل دولت ژاپن برخوردار هستیم.

رئیس IOC خاطرنشان کرد: ما دیروز با همه اعضای IOC رایزنی دیگری داشتیم و همه واقعاً مصمم هستند که این بازی‌های المپیک را چراغ انتهای تونل کنند. ورزشکاران از 23 جولای با افتخار کامل وارد استادیوم المپیک خواهند شد و پیام مهمی را نه تنها به دنیای ورزش بلکه به کل جهان به عنوان مقاومت از شور و شوق المپیک و ارزش‌های المپیک مانند همبستگی و صلح ارسال می‌کنند.

باخ در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: ما در تلاش هستیم تا برای همه سناریوهای بالقوه‌ای که ممکن است با آنها روبرو شویم، آماده شویم. ما یک جعبه ابزار عظیم از اقدامات را کنار هم قرار داده و سپس در زمان مناسب تصمیم خواهیم گرفت که کدام یک از ابزارها را برای حل وضعیت نیاز داریم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها