رضا اطری به دیدار رده بندی رفت

در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان و انتخابی المپیک در قزاقستان ، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در گروه بازنده ها با برتری مقابل نماینده مغولستان ، ضمن کسب سهمیه المپیک ، راهی دیدار رده بندی شد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی ، مسابقات بخت مجدد دو وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان، صبح امروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و رضا اطری با شکست حریف مغولی ، ضمن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو ، به دیدار رده بندی راه یافت.
در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست ، با برتری مقابل ولادیسلاو آندریف از بلاروس و کوم سانگ کانگ از کره شمالی ، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زائور اوگویف از روسیه 0 - 2 مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار نهایی ، به گروه بازنده ها رفت.

در ادامه این رقابت ها ، امروز اطری مقابل بخبایار اردنبات از مغولستان 4 - 4 پیروزشد و ضمن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو ، راهی دیدار رده بندی شد. اطری در این دیدار به مصاف راوی کومار از هند می رود.

هم‌چنین ، امروز در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست 11 – 0 اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد. وی در دور دوم با المان دوگدوربک اولو از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن 74 کیلوگرم نیز رضا افضلی در دور نخست مقابل گندری گارزون از کوبا با نتیجه 2 – 5 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار نهایی باشد تا وی نیز بخت ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

هم‌چنین ، در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم به مصاف گئورگی روبایف از مولداوی می رود.

در ادامه دیدارهای امروز ، در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست 6 - 1 خودربولگا دورجخاند از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا می رود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها