نوازی: شهر خودرو مثل تیم‌های عربی هزینه نکرده است

مربی تیم فوتبال شهر خودرو ابراز امیدواری کرد که آخرین مسابقه تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برد به پایان برسد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری تیمش پیش از دیدار با پاختاکور ازبکستان گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. دیدار با پاختاکور یک بازی سخت برای ما است. حریف ما تیم حرفه‌ای است و  همیشه در بازی‌های آسیایی حضور دارد.

 

وی ادامه داد: بازی‌های پاختاکور را دیدیم و آنالیز کردیم و طبق برنامه‌ریزی که داریم پیش می‌رویم. شرایط تیم ما هم خوب است و فکر می‌کنم این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است، فاصله بین بازی‌ها کم است و فرصت زیادی برای ریکاوری بازیکنان وجود ندارد.  تلاش‌مان را انجام دادیم تا بچه‌ها را آماده کنیم و امیدوارم با برد زمین را ترک کنیم.

 

مربی تیم فوتبال شهر خودرو اظهار داشت: بازیکنان ما در 3 بازی گذشته خیلی تلاش کردند و با بازیکنانی که در اختیار نداشتیم شرایط برای ما سخت بود. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد و آخرین بازی‌مان را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم.

 

نوازی  تصریح کرد: تیم ما در این مسابقات کامل نبود و در نقل و انتقالات نسبت به تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس هیچ هزینه‌ای نکردیم و با همین نفرات در مسابقات حضور یافتیم. 2 بازی ابتدایی‌مان را واگذار کردیم که حق‌مان باخت نبود و بعد از آن مقابل الهلالی بازی کردیم که بازیکنان میلیاردی در اختیار دارد و تیم بزرگ و یکی از قطب‌های آسیا است و توانستیم از این تیم یک امتیاز بگیریم. بازی فردا هم برای ما سخت است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا امتیاز بگیریم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها