حضور پرسپولیسی‌ها در برنامه‌های تلویزیونی ممنوع شد

باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از خطر ابتلا به کرونا، حضور اعضای این تیم را در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها ممنوع اعلام کرد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

ر راستای اقدامات باشگاه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هند می‌شوند، در دفتر رسانه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، استودیوها و اماکن دیگر برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام می‌شود. 

این تصمیم برای حفظ سلامت بازیکنان به فاصله کوتاه قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اتخاذ شده و هر کدام از اعضای پرسپولیس که از این قانون تخطی کند، مثل دفعات گذشته با جریمه‌ مواجه خواهد شد. 

متاسفانه موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در کشورمان به راه افتاده و از آنجا که پرسپولیس رقابت‌های حساسی در فروردین و اردیبهشت پیش‌رو دارد، محدودیت‌های بیشتری برای اعضای تیم اعمال می‌شود تا ریسک ابتلا به کرونا در اردوی سرخپوشان به صفر برسد. 

باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از اهالی جامعه بزرگ رسانه کشورمان، درخواست می‌کند خبرنگاران، عکاسان، مجریان و گزارشگران با رعایت قوانین باشگاه، در جهت از بین بردن نگرانی هواداران از دعوت اعضای تیم جدا خودداری کنند. 

با این حال، مثل ماه‌های گذشته کمیته روابط عمومی و سخنگوی باشگاه پل ارتباطی تیم با رسانه‌ها و هواداران است و طبق خواسته جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس، این ارتباط هرگز کمرنگ نمی‌شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها