اکران فیلم ایرانی «خداحافظ المپیک» در جشنواره میلان ایتالیا

فیلم ایرانی «خداحافظ المپیک» در جشنواره فیلم‌ها و برنامه های ورزشی میلان ایتالیا به نمایش درآمد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

فیلم «خداحافظ المپیک»  به کارگردانی مجتبی پوربخش که به جشنواره فیلم ها و برنامه های ورزشی میلان ایتالیا راه پیدا کرده بود در این جشنواره به نمایش در آمد.

همچنین برنامه آقای ورزش که در شبکه ورزش روی آنتن می رفت واختصاص به آسیب های حرکتی صنوف مختلف از نانوا تا کارمند و راننده تاکسی و... بود نیز در این جشنواره پذیرفته شد. کارگردان و تهیه کننده این برنامه نیز مجتبی پوربخش است. فیلم خدا حافظ المپیک داستان یک دختر قایقران است که در مسیر رسیدن به المپیک‌ با چالش های فراوانی مواجه می‌شود.

سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی سوم آبان در حالی آغاز به کار کرد که در این دوره چند اثر از کشورمان در بخش های مختلف حضور دارد.
 
در مراسم افتتاحیه این رویداد که با حضور فرانکو اسکانی، رئیس فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی(FICTS) و پیام توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) آغاز شد، چهره هایی چون شهردار میلان، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی چند کشور حاضر در جشنواره، سینماگران و مدیران برخی شبکه های ورزشی حضور داشتند.
 
سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم‎های ورزشی از ۲۵ تا ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ در میلان برگزار می شود.
 
جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. این جشنواره به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورهاست و آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. از کشورمان 10 اثر در این جشنواره حضوریافته اند که 4 اثر آن متعلق به سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه ورزش سیما می باشد . 
 
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران ۱۱ تا ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در تهران و قشم برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها