کشتی از سر گرفته می‌شود/ برگزاری رقابت‌های جهانی و قاره‌ای در سال ۲۰۲۰

با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های جهانی جوانان و زیر ۲۳ سال و همچنین رقابت‌های قاره ای نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ سال در سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی پس از تشکیل جلسه کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی و بررسی های صورت گرفته، تصمیمات اتخاذ شده درباره مسابقات قاره ای و جهانی در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را اعلام کرد و قرار است در ماه آگوست این پیشنهادات نهایی شود.


برگزاری رقابت‌های قاره ای نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ سال

رقابت های قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ سال قاره ای اولین رویدادهای هستند که از یک سپتامبر تا ۳۰ اکتبر برگزار خواهند شد. البته بنابر شرایط به لحاظ شیوع کرونا امکان لغو نیز وجود دارد.


لغو رقابت‌های جهانی نوجوانان
بدلیل شرایط تحصیلی، رقابت های نوجوانان جهان ۲۰۲۰ و قاره ای زیر ۱۵ سال برگزار نمی شود.


برگزاری رقابت‌های جهانی جوانان و زیر ۲۳ سال
رقابت های قهرمانی جوانان جهان نیز طبق پیش بینی ها اواخر ماه نوامبر یا اوایل دسامبر در بلگراد صربستان برگزار می شود و رقابت های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان نیز در همان تاریخ قبلی و در ماه نوامبر در فنلاند برگزار می شود.


لغو رقابت‌های جهانی پیشکسوتان ۲۰۲۰
بدلیل افزایش خطر مسافرت برای گروه های سنی بالا، رقابت پیشکسوتان جهان نیز تا سال ۲۰۲۱ تعویق و به میزبانی یونان برگزار می شود.


برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی ساحلی
رقابت های جهانی کشتی ساحلی در سال ۲۰۲۰ طبق تقویم به میزبانی رومانی و یونان باقی می ماند و کشور دیگری نیز میزبان رقابت های ساحلی نوجوانان و جوانان خواهد شد. کمیسیون رقابت های کشتی ساحلی تاریخ و جزییات مسابقات را بررسی خواهد کرد.


جایزه بهترین کشتی گیر سال ۲۰۲۰ در صورت برگزاری مسابقات جهانی اهدا می شود و با توجه به شرایط شیوع کرونا و در صورت عدم برگزاری، به سال ۲۰۲۱ موکول خواهد شد. تقویم رقابت ها در سال ۲۰۲۱ نیز تحت تاثیر کرونا و تعویق المپیک قرار گرفته است.


سیستم امتیاز دهی برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۱ بر اساس نتایج رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، رقابت های تورنمنت رنکینگ ۲۰۲۰ در رم ایتالیا و قهرمانی قاره ای بزرگسالان ۲۰۲۰ محاسبه می شود و طبق ضوابط کمیته بین المللی المپیک، رقابت های رنکینگ در سال ۲۰۲۱ تاثیری در ورودی المپیک نخواهند داشت.


همچنین طبق نظر اعضا، امتیاز رنکینگ رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ برای کشتی گیران چین، کره شمالی و ترکمنستان بدلیل اینکه نتوانستند در رقابت های آسیایی ۲۰۲۰ حاضر شوند، محاسبه خواهد شد.


مسابقات رنکینگ در سال ۲۰۲۱ شامل دو رویداد است که در انتخاب بهترین کشتی گیر سال تاثیرگذار است اما نقشی در سیدبندی المپیک نخواهد داشت.


همچنین مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۲۱ از ۲ تا ۱۰ اکتبر در اسلو پایتخت نروژ برگزار می شود و رقابت های جام جهانی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز برگزار نخواهد شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها