پوشش تلویزیونی اندک ؛ عامل تبلیغات ضعیف محیطی در لیگ یک

فریبرز محمود زاده پوشش تلویزیونی ضعیف مسابقات لیگ یک را از جمله دلایل استقبال نکردن اسپانسرها و بازاریابان از سرمایه گذاری در تبلیغات محیطی در این رقابت ها نام برد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک گفت : اینکه تبلیغات محیطی در لیگ یک بسیار ضعیف دیده می شود و به عبارتی ، باشگاه ها نمی توانند از فضای تبلیغاتی به نحو احسن استفاده کنند ، موضوعی است که قسمتی از آن به خارج از فدراسیون و سازمان لیگ مربوط می شود.

وی با تاکید بر اهمیت پوشش تلویزیونی لیگ یک در دیده شدن تبلیغات محیطی افزود : درحال حاضر که بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود تنها مجال دیده شدن این تبلیغات ، پخش تلویزیونی است ، موضوعی نقش مهمی در سرمایه گذاری و حمایت آن اسپانسری که برای تبلیغات محیطی هزینه می کند یا آن پیمانکاری که بحث بازاریابی را بر عهده می گیرد ، ایفا می کند.

محمودزاده ادامه داد : این امر در حالیست که درحال حاضر به دلیل پوشش تلویزیونی اندک مسابقات لیگ یک و درنتیجه امکان کمتر برای دیده شدن تبلیغات محیطی ، این نوع تبلیغات چندان مورد استقبال اسپانسرها و سرمایه گذاران قرار نمی گیرد ، بنابراین انتظار می رود که مسابقات لیگ یک هم به مانند دیگر مسابقات پوشش داده شود کمااینکه در بسیاری از استان ها بالاترین سطح مسابقات همان لیگ یک است و اصلا تیم لیگ برتری ای ندارند.

وی با بیان اینکه آزمایش های دوپینگ زیر نظر نادو و فدراسیون پزشکی ، هفته ای یک تا دو بازی لیگ یک را پوشش می دهد ، گفت : تا این لحظه موردی بر انجام دوپینگ در فصل جاری لیگ یک گزارش نشده است همچنین حدود 10 روز پیش ، کلیه تیم های لیگ یکی ، مرحله چهارم یا پنجم آزمایش کرونای خود را پشت سر گذاشتند.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها