هنوز کار خاصی نکرده‌ایم/ تمرکزم روی بازی با بحرین است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه پیروزی مقابل کامبوج اولین تجربه بازی پرگل در دوران مربیگری‌اش بوده است، گفت: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم و تمرکزمان روی بازی با بحرین است.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی 14 - 0 مقابل کامبوج گفت: شرایط بازی برایم مهم بود و همانطور که دیروز گفتم می خواستیم هجومی بازی کنیم که یک نتیجه خوب داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: در حال تحول هستیم و افراد جدیدی به تیم ملی اضافه می شوند.

وی درباره عملکرد بازیکنان ایران تصریح کرد: به سردار آزمون و احسان حاج صفی بعد از یک ساعت بازی استراحت دادیم. فراموش نکردیم که چند روز دیگر دیدار مهمی با بحرین داریم. تمرکزم روی بازی بابحرین است که سه امتیاز دیگر را از این مسابقه بگیریم.

ویلموتس افزود: تا اینجا هم کار خاصی نکردیم و هدفمان رسیدن به جام جهانی و پس از آن است.

سرمربی تیم ملی درباره حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه هم صحبت کرد و گفت: امروز یک روز تاریخی بابت حضور خانم ها بود ، از آنها تشکر ویژه‌ای می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که حضور بانوان در ورزشگاه زیبا بود یا برد پرگل مقابل کامبوج؟ گفت: سئوال ساده ای است من می گویم هر دو ، فوتبال چیزی است که با احساس در ارتباط است و باید این ها به اشتراک گذاسته شود.

ویلموتس درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم نظیر محمد محبی تصریح کرد : تیمی که من انتخاب می کنم ثابت نیست درست قبل از بازی ، اشکان دژاگه مصدوم شد و بازیکن دیگری جای وی آمد من کسانی را برای تیم انتخاب می کنم که بتوانند قدرت گلزنی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون تجربه برد پرگل در دوران فوتبالی اش داشته است یا خیر؟ افزود: به عنوان بازیکن ، پیروزی 10 - 1 داشتم اما در کسوت مربیگری نه ، امروز کلا روز خاصی بود.

وی درباره اینکه امکان دارد بر اساس عملکرد تیم های حریف دست به کارهای دفاعی بزند؟ اظهار کرد: سوال خوبی بود. من همیشه حریف را تحلیل می کنم چون ساده لوح نیستم. خصوصیات تیم خودم را می شناسم و توانمندی هایشان را می دانم. بازی با کره جنوبی را که انجام دادیم، دیدید. با احمد نوراللهی، احسان حاج صفی و امید ابراهیمی یک سد دفاعی قوی در وسط زمین داشتیم ولی همیشه بازی رو به جلو در ذهنم خواهد بود.

ویلموتس درباره احتمال ایجاد تغییر دوباره در ترکیب تیم ملی یادآور شد: شاید تغییر داشته باشیم اما فلسفه من تغییر نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خانواده شما هم این بازی را در ورزشگاه تماشا کردند؟ گفت: من سه فرزند دارم که دو نفر از آنها در بوداپست و بالی فوتبال بازی می کنند. دختر دوازده ساله ام هم که در بوردو فرانسه مدرسه می رود. یک همسر فوق العاده دارم که کارهای خانه را انجام می دهد و به خاطر همین من می توانم راحت مربیگری کنم! ولی آنها دوست دارند به ایران بیایند.

ویلموتس درباره تاثیر نتیجه این بازی در نتایج بعدی تیم ملی گفت: تاثیر مثبتی دارد. من به عنوان مربی یاد گرفتم که چهار روز قبل از بازی، وضعیت تیمم را اعلام نکنم. امروز هم اشکان دژاگه را از دست دادم. مرتضی پورعلی گنجی هم بعد از بازی به تصویربرداری برای مشخص شدن وضعیت مصدومیتش رفت. سردار آزمون هم آسیب دیدگی از قوزک پا داشت. فردا صبح جلسه ریکاوری برای بازیکنانی داریم که امروز بازی نکردند. یک تیم پزشکی خیلی خوب دارم و در آخر هم باید بگویم مترجم خوبی دارم!

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها