تقدیر رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از شبکه ورزش

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری طی نامه‌های جداگانه خطاب به مسئولان سازمان صداوسیما، بابت پخش مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا تشکر کرد.

معرفی برنامه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری طی نامه‌هایی خطاب به دکتر علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، دکتر حمید شاه‌آبادی معاون سیمای رسانه ملی، و سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش، بابت پخش مستقیم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان و پوشش حضور ملی‌پوشان وزنه‌برداری در این رقابت‌ها تشکر کرد.
در متن این پیام آمده است:


«با آرزوی سلامتی و ضمن اظهار تشکر و قدردانی از همکاری صمیمانه جنابعالی بدینوسیله از زحمات ارزنده آن برادر  گرامی درخصوص پخش زنده مسابقات آسیابی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از طریق شبکه ورزش که در کشور ازبکستان برگزار گردید سپاسگزاری می نماید. بر خود لازم می‌دانم از زحمات طاقت فرسا، پشتکار و تلاش صادقانه جنابعالی که در رشد و شکوفای و همچنین حمایت از ورزش کشورمان ، همواره نهایت کوشش را مبذول داشته‌اید قدردانی نماییم.»


مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از تاریخ ۲۸ فروردین لغایت ۵ اردیبهشت به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد و ملی پوشان ایران موفق به کسب ۲ سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند.
همچنین در این رقابت‌ها علی داوودی سه مدال طلا، سید رسول معتمدی ۲ طلا و یک برنز ، کیانوش رستمی یک طلا و ۲ نقره، رضا دهدار یک مدال طلا، سهراب مرادی ۲ نقره و یک برنز، کیا قدمی و میرمصطفی جوادی ۱ مدال برنز کسب کردند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها