4 مدال جهانی دیگر در سبد اندوخته‌های نونهالان ایران/ جمع مدال‌های کشورمان به عدد 10 رسید

سومین روز از چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان در حالی دقایقی پیش به پایان رسید که با کسب 2 مدال طلا و 2 نقره تکواندوکاران کشورمان جمع مدال‌های ایران به عدد 10 (5 طلا، 2 نقره و 3 برنز ) رسید
دسته بندی:

معرفی برنامه

چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان 2019، از روز چهارشنبه – 16 مردادماه با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و فردا (شنبه – 19 مردادماه) به پایان می‌رسد.

امروز و در روز سوم (جمعه – 18 مردادماه) رقابت‌های اوزان 41- و 45- کیلوگرم پسران و 44-، 55- و 59- کیلوگرم دختران برگزار شد که امیرحسین نوروزی (وزن 41- کیلوگرم)، امیررضا قربانی (وزن 45- کیلوگرم)، ساناز عباس‌پور (وزن 44- کیلوگرم)، پونه جعفرصالحی (وزن 55- کیلوگرم) و ستایش قهرمانی (وزن 59- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران بودند.

در پایان رقابت‌های این روز، 2 مدال طلا توسط ساناز عباس پور و پونه جعفرصالحی و 2 نقره توسط ستایش قهرمانی و امیرحسین نوروزی بدست آمد تا پایان روز سوم ایران 10 مدال را به نام خود ثبت نماید.

مدال نقره امیرحسین در حالی بدست آمد که امتیازاتی که از ضربات پای نماینده ازبکستان کسب می‌شد مشکوک بود اما اعتراض کریمی سرمربی تیم‌ملی نیز نادیده گرفته شد تا هوگوپوش میزبان به مدال طلا برسد.

فردا (شنبه – 19 مردادماه) و در روز پایانی پیکارهای اوزان 49-، 57-، 61- کیلوگرم پسران و 37- و 59+ کیلوگرم دختران برگزار می‌شود و امیرحسین ملکی (وزن 49- کیلوگرم)، مهدی اورجی (وزن 57- کیلوگرم)، ابوالفضل عباسی (وزن 61- کیلوگرم)، پرنیا سلمانی (وزن 37- کیلوگرم) و الهام حقیقی (وزن 59+ کیلوگرم) به عنوان آخرین تکواندوکاران کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا یاری و محمد علوی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج‌زاده به عنوان مربی است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها