حدادی و نیکخواه بهرامی ؛ افسانه‌های بسکتبال آسیا

سایت فیبا در گزارشی به حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی ، ملی پوشان ایران پرداخته و آنها را بازیکنان افسانه‌ای آسیا نامیده است.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی درباره برترین بازیکنان آسیا نوشت : حامد حدادی ، صمد نیکخواه بهرامی ، یانگ گانگئون و لین چین چیِن نام‌هایی است که هواداران بسکتبال آسیا همه از سال های گذشته با عملکرد نمادین آنها آشنا هستند ، افسانه‌هایی که حتی شما ممکن است آنها را رصد کنید.

نکته دیگری که در بین این بازیکنان مشترک است ، مربوط به این می‌شود که این بازیکنان نقش مهمی را در تیم‌های خودشان در جام آسیا بازی می‌کنند. آیا این گروه بهترین گروه بازیکنان در جام آسیا بوده است؟

حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی آنقدر با یکدیگر و به طور جداگانه پیروز شده‌اند که هیچ فرصتی برای انکار وضعیت افسانه‌ای آنها وجود ندارد. آنها با هم 3 عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند. صمد از سال 2007 تا 2010 چهار بار عنوان قهرمانی داشته علاوه براین با حدادی در صبا باتری سال 2008 عنوان قهرمانی را کسب کرد. حدادی علاوه براین در تیم فولادماهان در سال 2013 قهرمانی را به دست آورد.

هر 2 ستاره عملکرد بسیار درخشانی در مسابقات جهانی چین داشتند که توانستند سهمیه المپیک را کسب کنند. آنها باید برای یک رقابت امیدوارکننده دیگری در تایلند آماده باشند. این 2 بازیکن ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای تیم نفت آبادان بازی می‌کنند.

این 2 بازیکن به قهرمانی دیگر در جام باشگاه‌های آسیا نیاز ندارند تا رزومه خود را قوی کنند اما شما می‌دانید با این وجود آنها همه تلاش خود را برای کسب قهرمانی دیگر به کار می‌گیرند.

حدادی در دو بازی اول میانگین 10.0 امتیاز، 12.5 ریباند، 3.5 پاس گل، 2.5 توپ‌ربایی و 1.5 دفاع در هر بازی داشته است. صمد با کسب 18.0 امتیاز با میانگین 2.5 ریباند و 5.5 پاس گل در هر بازی در هر مسابقه صدرنشین است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها