تدارک گسترده شبکه ورزش سیما برای نوروز 99

شبکه ورزش سیما با برنامه ها ویژه به استقبال از دوستداران ورزش در ایام نوروز 99 خواهد رفت.
دسته بندی:

معرفی برنامه

به رغم لغو مسابقات ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا شبکه ورزش سیما با پخش ویژه برنامه های نوروزی، جدیدترین مستندهای ورزش دنیا، منتخب مسابقات و دیگر برنامه های سرگرم کننده مهمان خانه های علاقمندان به ورزش خواهد بود.

ساعت 9.30 صبح هر روزعلاقمندان فیلم های سینمایی ورزشی می توانند فیلم های جذاب و مطرح دنیای ورزش چون عقاب آسمان ، مک فارلند ، بزرگترین بازی ، شنای نفس و ....را تماشا کنند.

ساعت 11.30 صبح تا 13 نیز برنامه زنده " ورزش تعطیل نیست " با حضور نصرالله رادش و مشارکت شبکه ورزش سیما و وزارت ورزش وجوانان به روی آنتن شبکه ورزش می رود . این برنامه با هدف تمرکز ورزش در خانه در این ایام با فضایی شاد از زوایای مختلف با بخش های متنوعی جذاب از جمله آموزش بازی های در خانه ، مسابقه تلفنی و حضور کارشناسان پزشکی ورزشی از شبکه ورزش سیما در ایام نوروز پخش می گردد . تهیه کنندگی این برنامه را مجتبی پوربخش برعهده دارد.

ساعت 14 برنامه زنده " نوروز فوتبالی " با دعوت از پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان فوتبال و پخش صحنه های جذاب ازدیدارهای فوتبال کشوربا هدف معرفی بهترین های لیگ بخش های مختلفی دارد و به استقبال از بینندگان خود می رود. تهیه کنندگی این برنامه را آرش موسایی برعهده دارد.

برنامه " نوروز خوان " با موضوع گفتگو با قهرمانان و کارآفرینان رشته های مختلف ورزشی با اجرای شهریار ربانی و تهیه کنندگی علی کرامتی هر روز ساعت 17.15 پخش می شود .

برنامه " کوه گشت " ویژه ایام نوروز هر روز ساعت 19 مهمان خانه های ورزش دوستان خواهد بود. این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای حسین رضایی با دعوت از میهمانان وِیژه و پخش آیتم های مختلف از کوه نوردی، صخره نوردی، طبیعت گردی و تازه های صعود در دنیا به همراه تصاویر شاد و گفتگو با مردم به استقبال از مخاطبان خود می رود.

ساعت 20 هر شب " مستندهای ورزشی " تک قسمتی جدید و جذاب ورزشی جهان روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود. فرمول یک رانندگی برای بقا، چالش موتورسواری، صعود آزاد، قلب راموس (فوتبال)، قهرمان مادرزاد (فرمول یک)، آخرین صعود بزرگ، غیر واقعی (دوچرخه سواری در در کوهستان)، توپ را بگیر توپ را پاس بده (فوتبال)، اشترایف تپه جهنمی از مهم ترین عناوین این مستند ها هستند .

همچنین مخاطبان همیشگی شبکه ورزش می توانند " گلچین ویدیو چک " را هر روز ساعت 13.30 ، برنامه " فوتبال 120 " را ساعت 18 و برنامه " لذت فوتبال " را  حدود ساعت 22.30 تماشا کنند .

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها