سه نماینده برای طلا مبارزه می کنند / کسب 4 مدل برنز

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

رقابت‌های بوکس احمد کومرت در حالی از روز ۲۴ دی در شهر استانبول آغاز شده است که این رقابت‌ها فردا به پایان خواهد رسید.
 
امید احمدی صفا نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم  در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفت و با پیروزی به نیمه نهایی راه یافت. احمدی صفا در دومین مبارزه نماینده ترکیه را شکست داد و  راهی دیدار نهایی این رقابت‌‌ها شد.
 
مسلم مقصودی در وزن 69 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان، روز گذشته موفق به شکست نماینده مغولستان شده بود، امروز در نیمه نهایی با توجه به انصراف حریف میزبان با یک پیروزی به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه یافت.
 
احسان روزبهانی  روز چهارشنبه ابتدا نماینده سومالی را شکست داد و در دومین مبارزه پس از شکست نماینده آذربایجان با صلاح دید کادرفنی حاضر به مبارزه کردن در نیمه نهایی نشد و به همین دلیل طوفان شریفی در وزن ۹۱ کیلوگرم کشورمان به علت انصراف کاپیتان تیم ملی از ادامه مسابقات در وزن 91 کیلوگرم به دیدار نهایی راه یافت. شریفی برابر نمایندگان آفریقا و کشور میزبان پیروز شده بود . 
لازم به ذکر است حسین دانشور در وزن 81 - کیلوگرم ، دانیال شه‌بخش در  وزن 57 کیلوگرم ، علی جمالی در وزن 91 + کیلوگرم و احسان روز بهانی در وزن 91 کیلوگرم نیز به مدال برنز دست یافتند. 
علیرضا استکی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به عنوان مربی او را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها