تکواندو جایزه بزرگ بلغارستان / هادی‌پور، حسینی و احمدی ، رقبای خود را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های روز نخست از مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۱۹ بلغارستان انجام شد و آرمین هادی پور ، میرهاشم حسینی و سروش احمدی رقبای خود را شناختند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ در سال ۲۰۱۹ امروز با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و بانوان در صوفیه بلغارستان آغاز و ۳ روز ادامه می یابد.

در نخستین روز این رقابت‌ها ، پیکارهای اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم بانوان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم نمایندگان ایران هستند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته ، آرمین هادی‌پور پس از یک دور استراحت ، در نخستین دیدار به مصاف برنده دیدار لئون گلاسنویک از کرواسی و آدرین ویسنته اسپانیایی می‌رود ، در ادامه باید یکی از هوگوپوشان تونس، نیجر و روسیه را شکست دهد.

میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم در نخستین دیدار با هروان منگیو کانادایی مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید برنده دیدار آمریکا و بلغارستان را شکست دهد. سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن ، ابتدا با دیلان چلاموتو از فرانسه دیدار می‌کند و در ادامه باید برنده پیکار بلژیک و صربستان را از پیش رو بردارد.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها