بیانیه باشگاه پرسپولیس درخصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد درصورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه نیزجای نگرانی وجود ندارد و به محض واریز پول، پنجره باز خواهد شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

در این بیانیه خطاب به هواداران آمده است:

 "صداقت" بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است.

 بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد اما جای نگرانی نیست. 

از یک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی 20 روزه بگیریم. درغیراین صورت هم به سرمربی دوست داشتنی و جنتلمن کروات حق می دهیم به دلیل بد عهدی های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره نقل و انتقالات تیم به صورت موقت بسته شود. اگرچنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را در زمان تعیین شده 20 روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد کرد. 

از طرف دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشورو شمارپرسپولیس می رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پرداخت پول  باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما هواداران نیاز مبرم داریم. همان طور که در زمان نقل و انتقالات با همراهی شما پرسپولیسی ها و تلاش شبانه روزی فعال ترین تیم لقب گرفتیم، از این بحران موقت نیز با کمک هواداران صبورو بی نظیربه سلامت عبور خواهیم کرد. 

در پایان یک بار دیگر از همه شما هواداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می کنیم و امیدواریم در کنار و همراه یکدیگر از موفقیت های حاصله همچون ۴ سال گذشته لذت ببریم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها