باشگاه استقلال: شفر قصد گروکشی دارد/ با فیفا مکاتبه کرده‌ایم

باشگاه استقلال در رابطه با پرونده وینفرد شفر بیانیه‌ای صادر کرد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

بعد از اینکه وکیل شفر حاضر نشد تاییدیه واریز پول باشگاه استقلال بابت طلب شفر را اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال قبل از آغاز لیگ بیستم باز شود، باشگاه استقلال نامه‌ای رسمی به فیفا ارسال کرد و تمامی مستندات و مدارک واریز پول به حسابی که شفر اعلام کرده بود را پیوست نامه کرد تا فیفا بعد از بررسی، اعلام رای نماید.

بر این اساس، باشگاه استقلال با مستنداتی که ارائه داده است، کلیه طلب شفر را واریز کرده و مبلغ طلب وی به حساب وکیل ایشان این نشسته است.

متاسفانه تلاش‌های مسوولان باشگاه استقلال مبنی بر اقناع وکیل شفر و همکاری آن‌ها برای ارائه تایید پول تا این لحظه به ثمر نرسیده و وکیل شفر حاضر به همکاری نیست و به نظر می‌رسد وکیل شفر قصد گروکشی دارد چراکه او، وینفرد شفر و ساشا شفر تصور نمی‌کردند در پرونده ساشا شفر از سوی فیفا محکوم شوند.

متاسفانه آقای شفر باوجود ادعای حرفه‌ای گری و علاقمندی به هواداران پرشور استقلال نه تنها حاضر به همکاری نیست، بلکه با گروکشی و وقت کشی در تلاش است پولی که حق ساشا شفر نیست را از استقلال بگیرد که قطعا باشگاه زیربار این زیاده خواهی نخواهد رفت.
این در حالی است که اگر سرمربی اسبق بر اساس اصول حرفه‌ای فوتبال، با استقلال همکاری می‌کرد، پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شد و نگرانی در این زمینه وجود نداشت.

با این اوصاف، امیدواریم با توجه به مستندات و مدارکی که به فیفا ارسال شد و سوئیفت‌های واریزی که حتی بیشتر از مبلغ درخواستی شفر بوده است، فیفا، وینفرد شفر را ملزم کند تا با ارسال نامه‌ای رسمی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کند.

باشگاه استقلال در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی، پرونده های مشابهی (جباروف و باشگاه پاختاکور) را هم پیش رو داشت که بلافاصله پس از واریز طلب آن‌ها و با همکاری شایسته آنان، پرونده مربوطه در فیفا بسته شد.

انتهای پیام

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها