دو مدال طلا و دو مدال برنز ره آورد کاراته ایران از اسپانیا

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

روز سوم از هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در مادرید اسپانیا که آخرین سری از این رقابت ها در سال 2019 به حساب می آمد با چهار مدال ارزشمند برای ایران همراه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، ایران پس از کسب دومدال برنز توسط حمیده عباسعلی و صالح اباذری دو کاراته کای خود را در دیدار نهایی به مبارزه با حریفان فرستاد که هر دو چهره ای طلایی داشتند.
 
مهدی زاده طلایی شد
 
در وزن منهای 67 کیلوگرم مردان امیر مهدی زاده برابر عبدالرحیم اوزر عمر از ترکیه به میدان رفت. دو کاراته کا با احتیاط و هوشیاری بازی کردند. همین امر باعث شد تا سه اخطار دریافت کنند. در این میان مهدی زاده با تجربه بیشتر چهره ای تهاجمی تر داشتن تا وجود نتیجه صفر بر صفر در هانته حکم برتری امیر مهدی زاده صادر شود و او به مدال طلا دست یافت.
 
گنج زاده، طلای دوم ایران
 
در وزن به اضافه 84 کیلوگرم سجاد گنج زاده چهره درخشان ایران در دیدار نهایی دنیلسون جاکوت از فرانسه را پیش رو داشت. در این دیدار تقریبا یکطرفه سجاد گنج زاده با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید. او در کل مبارزه بر حریفش احاطه داشت و با نمایشی دلپذیر نشان داد در این وزن او چهره ای پرفروغ و دست نیافتنی است.
 
دیدارهای رده بندی برای ایرانی ها
 
در وزن 84+ کیلوگرم مردان، صالح اباذری در دیدار رده بندی با نتیجه 2 بر صفر مهدی عاشوری را شکست داد تا به مدال برنز دست یابد. در وزن 68+ کیلوگرم بانوان نیز حمیده عباسعلی برابر آياكو سايتو از ژاپن به برتری یک بر صفر رسید تا صاحب مدال برنز شود.
در دو دیدار رده بندی دیگر، علی اصغر آسیابری و ذبیح الله پورشیب نمایندگان ایران با قبول شکست برابر حریفانشان به عنوان پنجمی بسنده کردند. آسیابری در دیداری نزدیک برابر بوسا ایتالیایی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و پورشیب نیز در دیداری برابر مقابل پناه عبدالله اف از آذربایجان با نتیجه یک – یک شکست خورد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها