انصراف رضا یزدانی از حضور در مسابقات جهانی کشتی

رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به آسیب‌دیدگی خود از حضور در مسابقات جهانی انصراف داد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد، در شرایطی که کادرفنی برای اعزام او به خاطر مصدومیت های اخیر تردید داشت، در یک اقدام جوانمردانه و در راستای منافع کشتی با انتشار بیانیه ای از شرکت در رقابت های جهانی کشتی و گزینشی المپیک انصراف داد:

 

سال هاست به عشق مردم خوب کشورم تمام توانم را در میادین مختلف به کار بسته ام، بارها در این مسیر پر فراز و نشیب دچار آسیب دیدگی های بسیار شده ام.
در بالاترین رویداد ورزشی جهان در آستانه و در حین مسابقات در دو المپیک دچار پارگی آشیل و رباط پا شده ام.
بی مهری ها را بخشیدم و دگربار به عشق مردمان سرزمینم ایستادم.
پس از تحمل این آسیب دیدگی ها و پس از دوری دوساله از کشتی بار دیگر عزم خود را برای افتخارآفرینی جزم کردم تا بتوانم با دعای خیر شما در آخرین المپیک دوران قهرمانی ام با کسب افتخار از این دوره گذر نمایم.
از لیگ داخلی شروع کردم و در ادامه مسیر در جام دانکلوف و مسابقات آسیایی و سپس انتخابی تیم ملی شرکت کردم.
تمام هدفم حضور قدرتمندانه و کسب افتخار در مسابقات جهانی بود، زیرا صرفا حضور در این مسابقات بعنوان یک شرکت کننده بدون کسب مدال و افتخار هرگز در قاموسم تعریف نگردیده است.
سعی کردم چون سربازی وظیفه شناس در اختیار کادر فنی و گوش به فرمان ایشان باشم.
آسیب دیدگی های متعدد، پس از مسابقات آسیایی و آخرین آن در آستانه مسابقات انتخابی و استمرار آن تا الان، مجال انجام تمرینات پرفشار و مستمر را از من گرفت.
احساس می کنم با شرایط جسمانی فعلی و اندک زمان باقی مانده تا شروع مسابقات جهانی امکان حضور پرقدرت و با صلابت در این رویداد برایم مقدور نمی باشد و اصرار به حضور در این مسابقات می تواند فرصت افتخارآفرینی از جوانان دیگر را برای کشور عزیزم سلب نماید.
بدینوسیله ضمن آرزوی توفیق برای کلیه اعضاء تیم اعزامی به مسابقات جهانی از کادر فنی تقدیر و تشکر می نمایم. امیدوارم بتوانم پس از رهایی از آسیب دیدگی های فعلی با سلامت کامل به عرصه قهرمانی بازگردم و با دعای خیر شما سبب ساز خوشحالی مردم خوب و نجیب سرزمینم در مسابقات آتی باشم.

رقابت های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریورماه به میزبانی شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می شود.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها