برنامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

با پخش زنده مسابقات کشتی قهرمانی آسیا همراه شبکه ورزش سیما باشید
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر آلماتی قزاقستان 
 
 بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم روز سه شنبه و مسابقات اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم روز چهارشنبه برگزار می شود.
 
قرعه نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:
 
در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دیدار نخست به مصاف جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان ژانسیریک سارسنبایف از قزاقستان و داواباندی مونخ اردن از مغولستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 10 نفر حضور دارند.
 
در وزن 60 کیلوگرم که 10 شرکت کننده دارد، مهدی محسن نژاد در دور نخست با کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان مهداسد آلوستان از سوریه و مردان اله یاروف از ترکمنستان می رود.
 
در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول با اورماتبک آماتوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه السعید از عراق و المورات تاسمرادوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و برنز المپیک از ازبکستان می رود. در این وزن 12 نفر شرکت کرده اند.
 
در وزن 67 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف وائل الاجامی از عراق می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن و آشو از هند کشتی خواهد گرفت.
 
در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آزات سادیکوف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 9 نفر حضور دارند.
 
در وزن 77 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کرده اند، پژمان پشتام در دور اول با کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان حسین البیدهان از عراق و خلیل از فلسطین می رود.
 
در وزن 82 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود، مهدی ابراهیمی در گروه 2 با جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان و کالیدین آسیکیف از قرقیزستان کشتی می گیرد. در این وزن 7 نفر حضور دارند.
 
در وزن 87 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول با نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان و کومار سونیل از هند می رود.
 
در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با علی الکابی از عراق کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان امیرجان جورایف از تاجیکستان و اولجاس سیرلیبای از قزاقستان می رود. در این وزن 9 شرکت کننده حضور دارند.
 
در وزن 130 کیلوگرم که 8 شرکت کننده دارد، علی اکبر یوسفی در دور نخست با مورات رامانوف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت پیرزوی بر این کشتی گیر در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ناوین از هند و سهراب فاتویف از ازبکستان می رود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها