تکیه همیشگی کشتی ایران بر قهرمانی آسیا / تاکید بر تسریع واکسیناسیون ورزشکاران

یداله اعتصامی در ویژه برنامه زنده مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شبکه ورزش سیما ، تلاش کادر فنی و ملی پوشان فرنگی کشورمان در کسب قهرمانی مسابقات آسیایی قزاقستان در مصاف توامان با حریفان و داوران را ارزنده و قابل تقدیر ، توصیف و بر اهمیت تسریع فرآیند واکسیناسیون ورزشکاران تاکید کرد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

یداله اعتصامی کارشناس کشتی در گفت و گو با ویژه برنامه زنده صبح روز پنجشنبه 26 فرودین شبکه ورزش سیما که به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اختصاص داشت ، قهرمانی فرنگی کاران ایران در مسابقات آسیایی قزاقستان را تبریک گفت.

اعتصامی بر یکه تازی ملی پوشان کشتی ایران در کسب عنوان قهرمانی بیشتر ادوار مسابقات آسیایی تاکید کرد و گفت : ملی پوشان کشورمان نباید به دنبال کسب این پیروزی ها و عناوین قهرمانی ، به خود غره شوند چراکه کشتی ایران ، همواره بر عنوان قهرمانی آسیا تکیه زده ، آنچه از اهمیت مضاعفی برخوردار می باشد موفقیت و کسب مدال در بازی های المپیک است.

این کارشناس ارزنده کشتی کشورمان از هوش و ذکاوت به عنوان یک نکته کلیدی در موفقیت ورزشکاران یاد کرد و افزود : در کنار تمرین و تربیت ورزشکاران زیر نظر یک مربی با تجربه و با دانش ، توانمندی و هوشیاری یک کشتی گیر در بهره گیری از تکنیک های لازم در لحظات مختلف و بویژه حساس یک رقابت ، نقش مهمی در موفقیت و کسب مدال ایفا می نماید.

اعتصامی در ادامه ابراز امیداوری کرد با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی فرآیند واکسیناسیون مربیان ، ملی پوشان کشتی کشورمان و ... برای کسب ایمنی لازم در برابر ویروس کرونا سرعت بیشتری یابد تا این عزیزان بتوانند بدون نگرانی و حبس نمودن خود در قرنطینه ، با آرامش روحی وروانی به فعالیت ورزشی بپردازند.

این پیشکسوت ارزنده کشتی کشورمان ضمن انتقاد از ناداوری های حاکم در مسابقات بین المللی خاطرنشان ساخت : متاسفانه قزاق بودن رئیس کنفدراسیون کشتی آسیا در کنار میزبان بودن قزاقستان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ، داوران را به سمت حمایت از نمایندگان قزاقستان سوق داد ،  به نحوی که بچه های ما توامان با حریفان و داوران مبارزه می کردند ، موضوعی که ضعفی بزرگ برای اتحادیه جهانی کشتی است ، که یا نمی تواند یا نمی خواهد آن را مدیریت کند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها