هفته نخست لیگ برتر اهداف پروازی

هفته نخست رقابت های لیگ برتر اهداف پروازی پس از 8 سال وقفه برگزار شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

هفته نخست رقابت های لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور با برتری تیم های دریاچه ارومیه، بیمارستان نیکان و صنایع بازیافت راتا شمال به پایان رسید.

 هفته نخست لیگ برتر تیراندازی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) از صبح امروز با حضور ۷ تیم و به میزبانی تیم صنایع بازیافت راتا شمال در فضای باز میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان سه راند ماده های تراپ و اسکیت در نهایت، تیم های دریاچه ارومیه، بیمارستان نیکان و صنایع بازیافت راتا شمال با غلبه بر تیم های هیات تیراندازی کرمان، دراک شیراز و هوماک به پیروزی دست یافتند.
در این هفته تیم پگاه در قرعه استراحت به سر می برد.
همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، شیوا فرح پور از دریاچه ارومیه، سپیده سیرانی از صنایع بازیافت راتا شمال و فاطمه امیری بهزادی از هیات تیراندازی کرمان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در بخش انفرادی تراپ آقایان نیز، بابک یگانه از دریاچه ارومیه، علی حافظی از دراک شیراز و علی قادریان از هوماک به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی اسکیت آقایان، امیرمحمد دادگر از دریاچه ارومیه موفق به کسب مقام اول شد و علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال و البرز اینانلو از هوماک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در  پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر و جمعی از مسئولین فدراسیون و سرپرستان تیم ها برگزار شد.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها