ده بزرگی و میکائیلی به مدال طلا دست یافتند

امیررضا ده بزرگی و شاهرخ میکائیلی به مدال طلای اوزان 48 و 110 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در بلغارستان دست یافتند
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 11 و 12 مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد که در پایان امیررضا ده بزرگی در وزن 48 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به مدال طلا دست یافتند.

نتایج مسابقات نمایندگان کشورمان شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با اولگ خلیل اف از اوکراین با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی دست یافت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر صفر از سد علی بک امیراوف از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل یربول کامالیف از قزاقستان با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ده بزرگی در دیدار فینال با نتیجه 3 بر یک ضیاء باباشوف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 مقابل سوران آقاجانیان از ارمنستان پیروز شد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عمر بودایف از روسیه با نتیجه 14 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس مقابل کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت و دوازدهم شد.

در وزن 65 کیلوگرم حجت رضایی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر الکساندر سولووی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر از سد گئورگیوس بارابانوس از سوئد گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رضایی در این مرحله خاسی حسن لی از جمهوری آذربایجان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل شروز اوچیلوف از تاجیکستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر 8 مقابل آرمان خاچیکیان از ارمنستان مغلوب و پنجم شد.

در وزن 80 کیلوگرم کامران ارقش در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 از سد یوسوف قولباشی از ترکیه گذشت وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ریونوسوکه کاوا ایچی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر احمد باتاژیف از روسیه را پشت سرگذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ارقش در این مرحله در مصاف با میکیتا الیکسیف از اوکراین با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی دیدا رده بندی شد. وی در این دیدار نیز با نتیجه 5 بر 3 مقابل ویگن نازاریان از ارمنستان مغلوب و پنجم شد.

در وزن 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر گریگوریوس کونتوونیسیوس از یونان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر شویی کاوامورا از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل آدولف بازو از مجارستان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. میکائیلی در این دیدار در مصاف با رازمیک کوردیان از ارمنستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست تیم ایران با 70 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان و هند به ترتیب با 54، 53، 46 و 45 امتیاز در جایگاه های دوم تا پنجم هستند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها