سخنگوی دولت اعلام کرد : شناسایی تعدادی از عوامل فساد در فوتبال

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره حواشی ایجاد شده در حوزه فوتبال و ورود وزارت اطلاعات در این زمینه و اینکه عزم دولت برای معرفی ارکان اصلی فساد به دستگاه قضا چقدر جدی است، گفت: مشکل اصلی که در ارتباط با مربی تیم ملی به وجود آمد، مشکلی بود که ما در انتقال ارز در خارج از کشور داشتیم. ما همواره پول اینها را از محل درآمدهایی که در فیفا داشتیم پرداخت می‌کردیم.
وی با بیان اینکه دولت ‌آمریکا زندگی روزمره مردم، حداقل سلامت و نیازهای دارویی مردم را هدف گرفته است، گفت: با فشارهایی که آمریکا برای انتقال پول در اروپا دنبال می‌کرد متاسفانه نتوانستیم پولی که در فیفا داشتیم استفاده کنیم و پرداخت این پول با تأخیر مواجه شد و او هم از این تاخیر استفاده کرده و شکایت کرده است. البته وکلای فدراسیون فوتبال و سازمان ورزش قطعاً در مراحل بعدی دلایل را عرضه خواهند کرد.
سخنگوی دولت ادامه داد: در برخورد با مفسدان و دلالان در حوزه ورزش به‌ویژه فوتبال همیشه مباحثی مطرح بوده است. با همکاری وزارت ورزش، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی مدتی است که تعامل خوبی به وجود آمده و این افراد برخورد می‌شود. در این راستا تعدادی از عوامل فساد شناسایی شدند و بنابر اظهارات وزیر محترم وزیر ورزش با این عوامل برخورد شده و تحت نظر قرار گرفتند و پرونده آنها در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.
وی ادامه داد: موضوع سلامت در ورزش به خصوص فوتبال یک مساله جدی است که با همه حساسیت‌ها و بر اساس قوانین و مقررات بین المللی، قوانینی که فیفا حاکم کرده و سایر مجامع ورزشی دولت با هماهنگی دستگاههای نظارتی برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها